Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:25

LiiNd_Y schreef:
belsimpel heeft iphone 5 nog wel.

iphone 5 is vervangen door de 5s en 5c

Ben er nu over aan het nadenken en inderdaad, iemand heeft haar iphone 5 al 2 keer moeten binnenbrengen en iemand anders heeft hem van ellende weggedaan en een Samsung S4 gekocht.. Zou hij zo slecht zijn?
Hopen dat de 5s en 5c beter zijn.
Maar op internet lees ik dat ze de 5 eruit hebben gehaald om zo de verkoop van de 5s en c te bevorderen?

Vera96

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:36

Raar, ik ga hem morgen gewoon bij een winkel kopen

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:42

Iphone 5 hebben leveren ze niet meer in de winkel. Werd mij verteld bij de phonehouse vrijdagavond.
De 4 is vervangen door 4S en de 5 door 5S en 5C. Op internet is ie nog wel te verkrijgen net als iphone 4.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:45

Hm ik ga morgen even bellen, als het goed is is ie er nog. Maar kan natuurlijk dat hij over een week er uit is, omdat de laatste modellen nog niet verkocht zijn

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:12

Ik vind het niet dom hoor, heb zelf oook een iphone 5 en er is echt niks mis mee :n

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:49

Raden jullie eerder Samsung of Iphone aan?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:34

Ligt wat je wilt gebruiken, wil je Apple en alles hebben en de *wooott kijk mij een iphone hebben!!111!!&* idee of wil je gewoon een goede Android telefoon waar je geen gezeik met iTunes etc hebt.

Het ecosysteem van Google/Android vind ik zelf vriendelijker dan wat Apple met IOS gebruikt.

En wat betreft bovenstaande, de iPhone 5 is uit de markt gehaald en vervangen door de iPhone 5c, waarom? Geen idee.. Puur enkel voor kunstof en de kleurtjes... Ik vind het dom. De iPhone 5s is de opvolger en niet de vervanger van de iPhone 5.

De iPhone 5c is qua hardware verder exact hetzelfde als de iPhone 5.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:58

Lotje199 schreef:
Ik vind het ook dom, iphone 5 is niets voor niets teruggetrokken uit de markt...

Dit is boel sjit....
Ti's een super fijn toestel de 5c is niet voor niet een kopie van de 5 ;)
Enige verschil is dat de c wat meer frequenties heeft met oog op 4g.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:59

Kido schreef:
Lotje199 schreef:
Ik vind het ook dom, iphone 5 is niets voor niets teruggetrokken uit de markt...

Dit is boel sjit....
Ti's een super fijn toestel de 5c is niet voor niet een kopie van de 5 ;)
Enige verschil is dat de c wat meer frequenties heeft met oog op 4g.

En Apple wil 'hoge ogen' gooien met de kleurtjes, al is dat verdomde lelijk en totaal buiten de lijn van Apple.
Is maar net hoe je dat vindt, het 'luxe' van iPhone gaat hiermee wel verloren.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 07:58

Iphone is een super telefoon hoor :)
Ik snap het ergens wel dat ze die gekleurde telefoons hebben gemaakt, Apple wil natuurlijk ook een beetje met de trends mee gaan. Ik zou hem ook niet willen hoor, maar dat nieuwe kleurtje van de 5s daarentegen :~ dat wordt mijn volgende telefoon!
Een iphone koop je echt niet om er mee op te scheppen (oké, sommige mensen wel mss), maar Apple heeft gewoon een ontzettend gebruiksvriendelijk en degelijk besturingssysteem, wat bijna niet gevoelig is voor crashen en virussen.. het werkt gewoon altijd, en lekker snel en simpel, in tegenstelling tot de Android telefoons die ik heb gehad.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:14

Nexus 5!

http://tweakers.net/nieuws/92235/nexus- ... -euro.html
http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-black/

Een beauty van een telefoon, echt super! Maar prijskaartje is hoger als verwacht.. -O-
Waar Google het in de Playstore in andere landen (en waarschijnlijk Duitsland) de 16GB gaat aanbieden voor €349,- en 32GB voor €399,- is BelSimpel vrij fors met €459,- voor het 16GB model.

Maar hoe dan ook, de prijs in verhouding met de andere toestellen met zelfde specificaties is al lager. :)

I like!

AfbeeldingAfbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:00

Jhaa daar issie dan! :D Jammer dat hij in Nederland nog altijd zoveel kost :(

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:00

Ik heb mijn iphone:D Vind hem fijner als mn samsung, die mag nu lekker met mijn vader verder. Heb gewoon de iphone 5

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:04

Balen, Belsimpel heeft hem weer offline gehaald, maar waar rook is.. :D

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:25

Ik vind iPhone ook gewoon veeeeel fijner als samsung. Het is echt niet omdat ik dan lekker kan opscheppen. Dat vind ik eigenlijk wel een aparte opmerking. :+
Ik vind dat Apple een veel fijner besturingssysteem heeft dan samsung. Ik wil geen andere meer als Apple! Heb sinds een tijdje de iPhone 4S. Mijn tweede iPhone. Had hiervoor de 3GS. Volgende zal wel de 5S worden? :')

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:44

Er is echter meer dan alleen Samsung, ik verkies eigenlijk bijna elk ander merk boven een Samsung. (except Apple uiteraard :+)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:46

Ik heb nu een maand ofzo de Acer Liquid E2, ik vind het echt een ideaal toestel. Snel, betrouwbaar, mooi, ruim geheugen, logisch ingedeeld - en niet duur! Top toestel! +:)+

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:55

Nouja Sony enzo vind ik ook niet fijn, maar dat komt ook omdat ik Apple gewend ben

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:28

Quad schreef:
Er is echter meer dan alleen Samsung, ik verkies eigenlijk bijna elk ander merk boven een Samsung. (except Apple uiteraard :+)

Dat was al duidelijk :D
Maar ieder zijn keuze _/-\o_
Vind een aantal nieuwe toestellen ook wel er echt leuk uit zien die timmeren goed aan de weg.
Samsung word ik niet heel blij van maar dat is gewoon persoonlijk.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:15

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:09

Meld me ook even.
Tijd voor een nieuwe telefoon (hij begint spontaan apps te verwijderen, ik moet soms letterlijk 5 min. wachten totdat ik iemand kan bellen, loopt enorm vaak vast enz).
Nexus 5 *\o/* Hopen dat belsimpel nog even snel de prijs nog verder naar beneden gooit O:)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:21

colien schreef:
Meld me ook even.
Tijd voor een nieuwe telefoon (hij begint spontaan apps te verwijderen, ik moet soms letterlijk 5 min. wachten totdat ik iemand kan bellen, loopt enorm vaak vast enz).
Nexus 5 *\o/* Hopen dat belsimpel nog even snel de prijs nog verder naar beneden gooit O:)

Coolblue heeft hem ook op voorraad, en de prijs zal voorlopig nog wel €399,- blijven. :)

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:44

Ik meld me ook!

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, liefst gewoon met android. Ik heb nu de s3 mini, is/was een super fijne telefoon maar hij start uit zichzelf steeds opnieuw op wanneer de batterij lager dan 80% is. Dat opstarten blijft ie doen tot hij helemaal leeg is, dus ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe.

Maar ja, welke telefoon moet ik nemen? Wat is een goeie telefoon, die ook nog betaalbaar is?
Ik wil geen abbo, heb een sim-only abbo, dus gewoon een simlockvrije telefoon.
Wie help haha? :)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:39

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe, maar ben heel slecht in iets goeds zoeken, ik snap er namelijk elemaal niks van :')

Ik doe er heel veel mee, zit veel op internet (bokt :D), whatsapp en apps. Wil ook niet een al te dikke.
Alleen is mijn budget 180-200 euro.
Weet iemand toevallig nog iets goeds/ leuks?

ik zag de LG optimus II, die leek me wel wat. Maar weet niet of dat wat is? Lees er namelijk ook wel hele negatieve reacties over.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:17

Oké, kom ik weer!
Voor mijn vader willen we de samsung galaxy s4 active aanschaffen. Hierbij kwam uit dat Tele 2 veruit de goedkoopste abonnement had. Nu hebben wij zelf geen ervaring bij Tele 2. Zijn er mensen die deze provider hebben/kennen?
Hij heeft nu Vodafone, maar is een stuk duurder.
Het is zo lastig kiezen want je leest veel negatieve reacties, maar over alle providers lees je heel veel negatieve reacties.