[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:40

In Zwolle staat nog wel veel te koop, maar daar moet je wel willen wonen. In Zwolle zelf en in de huizen die te koop staan, that is :))

Geen van beiden Pashon, ik neem mijn huidige huisgenootje mee. We deelden hiervoor ook een woning en dat bevalt gewoon erg goed.

Paps heeft net nog even de makelaar gesproken en gezegd dat we ons konden vinden in het tegenbod van de verkopende partij maar dat er nog een paar randvoorwaarden zijn waar we het nog over eens moeten worden. Zoals dingen ter overname en de opleverdatum. Maar afgezien daarvan.. :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:42

[plaatsnaam] is toch allemaal al boven ons budget, gezien we geen apartementje willen vanwege de VVE kosten, en waarscheinlijk het gehele huis willen aanpakken wbt vloeren..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-11-10 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:44

Ja die VVE kosten zijn dan weer minder. Ik ga nou €85 p/m betalen. Aan de andere kant zitten daar wel een opstalverzekering bij, glasverzekering en het buitenonderhoud bij. Links of rechtsom heb je die kosten toch wel.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:04

@shanna: ik ben ook heel plaatsgebonden hoor wil het liefst niet weg uit me dorpje en ook hier staat voor starters bar weinig te koop en liggen de prijzen gewoon erg hoog.
Maargoed wij hebben geen haast me huurhuisje is redelijk te doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:06

IK HEB EEN HUIS!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:15

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
:):) :):) :):) :):)

Gefeliciteerd!!!!!!!!!! dat wordt een feestje bouwen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:16

Huren willen wij niet. Ik ben niet zozeer plaatsgebonden als in ''die plaats, anders niet'', maar meer in de zin van ''maximaal zover rijden'' omdat ik dagelijks naar mn ouderlijk huis zal moeten vanwege mijn paarden.

Toch is er in de omtrek vrij weinig te vinden. Daarom baalde ik ook zo van die recreatie-woning dat die mensen zo moeilijk deden. We hebben erg veel meegegeven maar het houd een keertje op. We hebben misschien wel veel eisen, namelijk laag budget geen appartement en 3 slaapkamers..

@ Berdien, gefeliciteerd! :D

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:11

sja, eisen moeten wel realistisch zijn natuurlijk. Ik had ook lang kunnen zoeken als ik in de buurt waar ik nu ga wonen iets met 3 kamers en balkon had gewild binnen mijn budget.
Als je voldoende tijd hebt is t geen probleem, kan je wachten tot er toevallig toch iets voorbij komt, anders op den duur kwestie van eisen bijstellen waarschijnlijk.

Berdien: GEFELICITEERD!!! Snel gegaan!! :)

Nogo: logisch dat je afhaakt, zouk je rond Noordwijk? Das idd echt nog niet makkelijk..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:12

@Berdien: super! Gefeliciteerd voor jou en je vriendin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:15

Nja, onze eisen zijn ook echt wel realistisch, alleen niet binnen een half uur rijden vanaf mijn huis.. Eerder een uur rijden, en dat is me dan weer te lang..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:19

Dan lijkt mij de conclusie dat ze niet realistisch zijn, want die eis van een half uur, is ook een eis. Maargoed, das mijn mening.
Hoop toch dat je wat naar je zin kan vinden :)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:56

@berdien: gefeliciteerd is zeker een leuk huis ook!
@noukie: ja het scheelt wel al dat we met zijn 2en zijn maar noordwijk is zeker niet makkelijk helaas

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:10

Leuk huis Berdien!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:19

Gefeliciteerd Berdien!! Leuk huisje :)

Wij hebben nog geen huis, wel een tegenbod gehad en daar weer een bod tegenaan gedaan, maar daar verder niks meer op gehoord dus we zitten nog eventjes in spanning.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:53

Suuszels, wat spannend zeg! Dan komen jullie er vast wel uit :D

@ Berdien: gefeliciteerd he!!! Echt heel erg tof! 8-)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:39

Berdien : gefeliciteerd , leuk joh !! +:)+

Hier komt eindelijk ook weer eens een kijker a.s. zaterdag. Huis staat nu 2 jaar te koop en er is 1 kijker geweest :P

Ik verwacht er maar niks van , kan het altijd nog meevallen :P

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:48

@Pmarena: je hebt maar 1 koper nodig :D . Tjee, wat erg, zo weinig kijkers :(:)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:58

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:24

Waaauw, ziet er goed uit.
Lekker een beetje ouderwets :)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:25

Citaat:
De nieuwe eigenaar zal ongetwijfeld het één en ander moderniseren en/of restaureren, wij hebben voor u concurrerende offertes van aannemers.
De villa is bij uitstek geschikt voor een kleiner gezin maar na herindeling voldoet het aan de eisen van grotere families.

Kenonne, da's nog twee keer zo duur als ons huis!

En die tekst, da's om netjes te zeggen dat het een verouderde en verwaarloosde boel is én dat het een hokkerig ding is.

Hi, als je toch een duur huis zoekt, dat van ons is ruim, modern en instapklaar ;-)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:29

Eigenlijk was het een grapje :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:36

Berdien schreef:
Ja die VVE kosten zijn dan weer minder. Ik ga nou €85 p/m betalen. Aan de andere kant zitten daar wel een opstalverzekering bij, glasverzekering en het buitenonderhoud bij. Links of rechtsom heb je die kosten toch wel.

Het is maar hoe je het bekijkt idd.. Als je dak naar de knoppen is komt dat uit de VVE-pot en ook het grote schilderwerk bijvoorbeeld..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:43

denice schreef:
Nou EINDELIJK ons huis gevonden!! :D

http://www.funda.nl/koop/wassenaar/huis ... iklaan-17/

Wat vinden jullie ervan? We willen nog wel het eea veranderen, maar na lang zoeken en nadenken hadden we toch het juiste gevoel hierbij..!

Ik vind hem wel een beetje tegenvallen hoor.
Ik mis nog 3 kamers want die moeten we wel hebben voor onze chiwawa en zijn kledingkast.

Citaat:
@Pmarena: je hebt maar 1 koper nodig . Tjee, wat erg, zo weinig kijkers

Klopt, ons huis heeft ook 1,5 jaar te koop gestaan en totaal 2 kijkers gehad en de 2e was raak..
We hebben toen ook niet moeilijk gedaan over de prijs.. want dan hadden we hem weer langer te koop gehad, extra kosten
en dus eigenlijk onder aan de streep net zo duur uit als dat we nu zakte met de prijs.

Ik hoop voor je dat het raak is..... sterkte.

Wij hebben vandaag alles op de post gedaan dan kan de taxatie vast geregeld gaan worden enz enz... we missen alleen nog de
werkgeversverklaring van ventje maar die sturen we dan na.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:02

Ons huis staat nu ook al 11 maanden te koop, 3 kijkers gehad. Soms is het wel frustrerend hoor!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:07

Bedankt !

Het zou tof zijn als dit diegene is....maar we wachten het maar af of ze überhaupt een bod gaan doen :P

Gelukkig heeft het huis me nog geen cent gekost want we hebben er tot augustus / september (ik weet het niet eens meer :o ) vorig jaar gewoond en sindsdien is het voor een prima prijs verhuurd geweest :)

Het kan sowieso nog tot maart 2011 verhuurd worden aan dat bedrijf , zit een prima vrouw in :)

Mochten ze het daarna niet meer willen huren dan is er nog genoeg vraag naar voor huur , volgens de verhurende makelaar.

Maarja , ik ben er liever vanaf , ik wil het 1000x liever verkopen dan verhuren :P

Alhoewel verhuur in principe natuurlijk beter is op dit moment , de belastingaftrek blijft mogelijk , ze betalen meer huur dan ik kosten heb.....dus stel dat ik het blijf verhuren tot het eind van de hypotheek....dan heb ik wel ineens een huis waar ik zelf amper wat voor betaald heb :P

Maarja , ik ben er liever vanaf hoor , wèg ermee !!

Het mooie is ook wel dat het bedrijf dat het huis huurt , zich langzaam aan het terugtrekken is omdat de werkzaamheden van hun werknemers hier op de Maasvlakte , bijna afgerond zijn. Ze hebben dus al enkele huizen die ze huren opgezegd. Ik neem dan ook aan dat het geen probleem moet zijn om mijn huis sneller op te leveren , mocht er zich ineens een koper melden.

Stel je voor dat ik echt mazzel heb en er wil bvb. een koper op 1 januari de sleuteloverdacht hebben , dan lijkt het me in overleg toch best wel te doen dat een eventuele werknemer in een ander huis ondergebracht wordt....de huidige bewoonster zou er in december uit gaan heeft ze tegen de buren verteld :)

Dus ik hoop dat ik mazzel heb en een snelle oplevering misschien doorslaggevend is voor deze kijker :=

Denice : gaaf huis zeg !!!

Heel mooi zo die vloeren , en die ramen , helemaal tof !!
Hele leuke stijl , geeft echt een thuis-gevoel :+: