Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanelle14 schreef:Ik heb net een rondje om het huis waar we willen gaan kijken gelopen en toevallig zat de buurman in het huis ernaast in de tuin.
Was een hele vriendelijke man die veel informatie over de buurt heeft gegeven en ook nog wat goede tips over het huis zelf.
Het is een jaren 30 huis dus we moeten bijvoorbeeld even uit gaan zoeken of er genoeg ruimte tussen de muren zit om het uberhaupt te kunnen isoleren.![]()
Morgen even de makelaar bellen om de bezichtiging in te plannen.
Mars schreef:Eerste kijkdag gehad bij ons in huis,3 kijkers geweest , 1 bod gehad van €12.000 boven de vraagprijs, geen voorbehoud v financiering. Tja, toch een vrij uitgemaakt verhaal.
Er zouden van de week nog 4 kijkers komen maar ik denk dat we deze met beide handen aangrijpen.
Mars schreef:Ik weet eigenlijk niet eens of ik mag laten weten aan kijkers wat er geboden is. Grote voordeel van dit bod is dat we ons huis mogen terughuren voor de periode dat we ons nieuwe huis verbouwen. Zo kunnen mijn dieren ook in hun eigen stekje blijven zonder stof en verfluchten.
Plus, hij wil zelfs een deel van de meubels erbij kopen. Ik ben er ook wel van om de rest te laten komen maar ben ook niet de enige partij in deze. Mijn man vind dit een erg goed bod en wil eea het liefst zsm regelen. Dus ja dat gesprek loopt hier nog een beetje zegmaar
manzano schreef:Zit er een tijdslimiet op het bod dan? Gaat die bieder het kopen voor verhuur?
Zou de rest afwachten. Melden dat er een bod ligt mag, de hoogte niet. Als makelaar dan...
Mars schreef:Ik weet eigenlijk niet eens of ik mag laten weten aan kijkers wat er geboden is. Grote voordeel van dit bod is dat we ons huis mogen terughuren voor de periode dat we ons nieuwe huis verbouwen. Zo kunnen mijn dieren ook in hun eigen stekje blijven zonder stof en verfluchten.
Plus, hij wil zelfs een deel van de meubels erbij kopen. Ik ben er ook wel van om de rest te laten komen maar ben ook niet de enige partij in deze. Mijn man vind dit een erg goed bod en wil eea het liefst zsm regelen. Dus ja dat gesprek loopt hier nog een beetje zegmaar
Luxorvalkje schreef:manzano schreef:Zit er een tijdslimiet op het bod dan? Gaat die bieder het kopen voor verhuur?
Zou de rest afwachten. Melden dat er een bod ligt mag, de hoogte niet. Als makelaar dan...
Hier hadden ook mensen geboden zonder voorbehoud van financiering (eerste kijkdag). En dat bod lag er alleen die dag. De dag erna zouden ook nog kijkers komen.
Dus voor mij was het kiezen voor deze mensen, of gokken op wat beters.
Heb wel bij de makelaar gepeild wat voor mensen het waren. Het was een jong stel dat graag op deze plek wilde wonen. Dus zodoende de boel afgekapt en alles rondgemaakt.
Mars schreef:Eerste kijkdag gehad bij ons in huis,3 kijkers geweest , 1 bod gehad van €12.000 boven de vraagprijs, geen voorbehoud v financiering. Tja, toch een vrij uitgemaakt verhaal.
Er zouden van de week nog 4 kijkers komen maar ik denk dat we deze met beide handen aangrijpen.
Mars schreef:Ik had op niet meer dan de vraagprijs gerekend dus ja we gaan er zeker voor. Heel blij dat we niet op financiering en zulke zaken hoeven wachten.
Arielle_ schreef:Hoe snel het ineens kan gaan..
Vanmiddag om 3u een woning bezichtigd, we hadden meteen zoiets van yes, dit wordt 'm! Om half 4 dus een bod de deur uitgedaan, wordt ik net om 5u al gebeld dat hij is geaccepteerd!![]()
![]()
Wij zijn nog even helemaal in shock en moet het nog verwerken haha.
Nu maar snel gaan zorgen dat onze eigen woning in de verkoop kan!
Arielle_ schreef:Hoe snel het ineens kan gaan..
Vanmiddag om 3u een woning bezichtigd, we hadden meteen zoiets van yes, dit wordt 'm! Om half 4 dus een bod de deur uitgedaan, wordt ik net om 5u al gebeld dat hij is geaccepteerd!![]()
![]()
Wij zijn nog even helemaal in shock en moet het nog verwerken haha.
Nu maar snel gaan zorgen dat onze eigen woning in de verkoop kan!