Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelDun schreef:@liekec: dat snap ik, maar als jij geen toestemming geeft dat hij binnenkomt dan heeft hij dus niet het recht om binnen te gaan en zal hij moeten wachten tot je er uit bent.
manzano schreef:Snap de verhuurder ook wel. Die wil meteen aansluitend een nieuwe huurder natuurlijk. Katten kan je opsluiten in een reismand en zwakke familieleden moet je gewoon niet bezoeken. Risico dat je loopt in een supermarkt is vele malen groter.
Queelens schreef:Hier weer een bijzondere bezichtiging gehad. Huis was best leuk vooral de benedenverdieping en de tuin.
Maar de buurman op de andere hoek is wel een dingetje. Het huis ontzettend vervallen, antennes in de tuin waar je u tegen zegt en nog wel wat andere dingen waar ik zo mijn bedenkingen bij heb.
Wel zonde want het huis zou hem prima kunnen worden als je niet wist dat je een beetje ‘aparte’ buren hebt. Ik heb er ook foto’s van gemaakt dus als iemand die wil zien wil ik dat wel via pb sturen. Dan heb je een beetje een beeld bij hoe vreemd/bijzonder het er uit zag haha
verootjoo schreef:Hij is voorlopig tot je de hypotheek rond hebtAls je die niet rond hebt wordt ie ontbonden.
Lekker dan ManzanoKan daar zo slecht tegen, mensen die hun werk niet goed doen
Hadden jullie al een ander huis nadir, of eerst verkopen?