Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Was afgelopen 20 april, een gelukje op mijn verjaardagdus niet zo lang geleden
C_arola schreef:Lekker in het leven bonnen waren erg leuk en inderdaad af en toe zelfs geld terug gekregen waar de cassiere van op keek.
Net de weekboodschappen gehaald en er precies binnen gebleven.
Voor diegenen die kleding bij de Hema koopt, nu veel 50% korting op de sale.
Hier veel kinderkleding gekocht, normaal 94,- nu 31,- dat scheelt enorm.
marlonFloris schreef:Moet je normaal parkeergeld betalen dan als je boodschappen gaat doen??![]()
Ik woon gelukkig in een dorp waar ze nergens parkeergeld vragen. Alleen zones met 2 uur max.
Was afgelopen weekend in enschede nou je betaald je scheel aan parkeergeld als je dagje gaat winkelen schok daar gewoon van!.
cobiie schreef:C_arola schreef:Lekker in het leven bonnen waren erg leuk en inderdaad af en toe zelfs geld terug gekregen waar de cassiere van op keek.
Net de weekboodschappen gehaald en er precies binnen gebleven.
Voor diegenen die kleding bij de Hema koopt, nu veel 50% korting op de sale.
Hier veel kinderkleding gekocht, normaal 94,- nu 31,- dat scheelt enorm.
Online is ook de 50% korting, daarbij kan je ook nog de code ps10 gebruiken en krijg je nog 10% extra korting. Als je laat bezorgen bij je locale Hema vestiging betaal je geen verzendkosten.
Aight schreef:marlonFloris schreef:Moet je normaal parkeergeld betalen dan als je boodschappen gaat doen??![]()
Ik woon gelukkig in een dorp waar ze nergens parkeergeld vragen. Alleen zones met 2 uur max.
Was afgelopen weekend in enschede nou je betaald je scheel aan parkeergeld als je dagje gaat winkelen schok daar gewoon van!.
In steden is het heel gebruikelijk om in het centrum betaald parkeren te hebben hoor. Weet niet wat daar zo vreemd aan in. Zo weren ze auto's een beetje uit het centrum en wordt OV aantrekkelijker. Bij supermarkten is er doorgaans een eigen parkeergarage waar je na een betaald bedrag aan BS een tijdje gratis mag staan.