dito schreef:Zie dit topic nu pas. Wij zijn ook al tijdje op zoek naar een ander huis. We wonen nu in een rijtjeshuis aan het water..mooi huis alleen nu we 2 honden hebben, mis ik een grotere tuin. We hebben qua huis al aardig vaak naast het net gevist. Pas geleden hadden we een bod gedaan en alles zag er rooskleurig uit tot iemand dus in de avond aangebeld heeft bij dat huis, het maximale bod heeft gedaan, handje klap en huis was verkocht. Schijnt vaker hier te zijn in de dorpjes.
Nu weer een huis gezien maar er is pas volgende week een bezichtiging dag en eerder mag je niet kijken, erg spannend weer!
Volgens mij woon jij bij mij in de buurt.
Wij hebben onlangs 2 droomhuizen aan ons voorbij zien gaan waarbij eentje we echt kapot van zijn.
En nu weten we het eigenlijk niet meer even.
Er staat een boerderij achtige woning in Alphen met meerderjarige bij gebouwen, die moeten allemaal afgebroken worden dat zijn de haken en ogen, als wij er een loods voor terug zouden mogen bouwen zouden we zeker een bod uit brengen. Het is een absolute bouwval dus vraagprijs te hoog. Maar jee wat kun je daar wat leuks van maken. En die haken en ogen houden ons echt tegen.