Ja doen we hoor Dimple maar het blijft nog duur. Liefst boek ik en morgen weg haha & anders passen we op het huis bij mijn ouders. Hebben zwembad in de tuin dus dat is ook relaxed!
Dimple lekker eens bij de bakker wat lekkers halen! Mag best eens
Leuke vakantieplannen allemaal! Heerlijk vooruitzicht Wij slaan ivm de bevalling een vakantie over dit jaar. Dus hopelijk komt er ook nog wat mooi weer in NL.
hier vast een boodschappen lijstje gemaakt voor volgende week met wat aanbiedingen.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 03-07-13 10:35
Misschien dat vakantieveilingen ook wat leuks heeft. Vorig jaar hebben wij de vakantie ook over geslagen toen ik in verwachting was. We gaan dit jaar een weekendje/midweek weg. Even kijken wanneer maar waarschijnlink naar Antwerpen in een hotel.
Via Duitsland kan inderdaad ook een hele hoop schelen! Vakantieveilingen hebben ook vaak leuke dingen, moet je alleen wel goed lezen of er een vlucht e.d. bij zit!
Dimple
Geplaatst: 03-07-13 10:59
Destino, stalgenoot gaat op 13 september trouwen en ook naar Afrika! Grappig!! Ik dacht eerst dat jij het was
Ik hoop heel hard dat ik de vakantiegeld actie van de Etos in de wacht sleep. Anders heb ik er het budget niet voor om op vakantie te gaan. Ik heb wel wat dagjes weg gepland, zoals een dagje Nijmegen en een uitje naar Madurodam, maar ik blijf gewoon in Nederland.
Voorlopig ben ik voor deze week ongeveer 15 euro kwijt en dan heb ik ook nog eens een voorraad kipblokjes en tofu ingeslagen. Scheelt dat ik nog een heleboel groente in de diepvries had liggen.
Steenbok12
Geplaatst: 03-07-13 15:29
Ik las op de vorige pagina iemand die juist niet de aanbiedingen van de AH snel haalt omdat de prijzen opgeschroefd worden. Ik koop ook alleen dingen die ik normaal ook koop en anders goedkoper zijn dan bij de Lidl. Bv de broccoli, kip, roerbakmixen het brood em boter vorige week zijn dingen die wel echt goedkoper waren en sowieso ook goedkoper dan bij de Lidl. Gewoon goed kijken/vergelijken
Chanen
Geplaatst: 03-07-13 18:40
Hoelang zou broccoli goed moeten blijven nadat je het hebt gekocht? Ik heb maandag de broccoli uit de aanbieding gekocht bij de Albert Heijn. Gisteren begon ie al een beetje te verkleuren en vandaag was ie al bijna helemaal geel!
Ik koop trouwens ook bijna alleen maar dingen uit de aanbieding die ik normaal gesproken ook zou kopen. Zo koop ik anders nooit melkdranken, dus nu ze in de aanbieding zijn laat ik ze ook gewoon liggen. Anders ben ik alsnog meer geld kwijt dan normaal gesproken het geval zou zijn.
Hangt ervan af of de broccoli bij aankoop groen is of er al wat plekjes zichtbaar verkleurt zijn. Ik heb mijn broccoli vrijdag gekocht en vandaag klaar gemaakt en deze was gewoon goed. Broccoli was van de AH.
joyce2
Geplaatst: 03-07-13 19:04
Blingh schreef:
We willen wel weg maar met een budget van ongeveer e400 pp kom je niet echt ver. 15 juli begint onze vakantie We hopen nog steeds op een leuke lastminute! Jij?
Ik moet nog even de rest lezen, maar wou hier alvast op reageren. Het is nl maar net hoe kritisch je bent en wanneer je op vakantie wilt Wij hebben een paar weken geleden via vakantieveilingen een hele grote safaritent gehuurd op een camping in Zuid-Frankrijk. Een hele week in zo'n luxe tent (met een goed bed en keuken) hadden we voor maar €90,-! We gaan dan halverwege september, maar dan is het daar nog mooi weer.
Maandag was mijn broccoli nog frisgroen, dus hoe die in twee dagen zo snel achteruit heeft kunnen gaan is mij een raadsel. Ik heb 'm niet anders bewaard dan anders en het is me nog nooit eerder overkomen dat ie zo snel slecht werd.
Wow, dat is niet door Joyce! En de tijd dat jullie gaan is inderdaad ook zo gek nog niet eens. Waarschijnlijk is het dan ook een stuk rustiger, omdat de meeste mensen dan net op vakantie zijn geweest. Goed voor elkaar!
Die broccoli is wel heel snel verkleurd.. Ik heb hem gister gekocht. Vandaag nig super mooi. Wil hem eigelijk vrijdag eten, verwacht dat hij dat wel gaat halen. Moet meestal wel ff kunnen toch?
Ik heb ook maandag broccoli gekocht en gisteren gegeten. Totaal geen verschil te zien van kleur en ze waren echt lekker Heeft de broccoli toevallig in de zon gelegen?
Wij gaan wel op vakantie. We hadden een bepaald budget in gedachte ( max 650 euro pp , hotel, inclusief vlucht en ontbijt). En dat is gelukt. We sparen nu elke maand 40 euro op de gezamelijke spaarrekening dus elke maand 80 euro sinds dat we de vakantie hebben geboekt en hebben daar dan 320 euro op staan voor de vakantie. We gaan naar Griekenland, 8 dagen. Liefst wilde ik heel graag naar Kroatie en 10 dagen, Maar Kroatie was beetje duurder dan gedacht. Nu hadden we best qua geld wat water bij de wijn kunnen doen, maar verhuizing begin van het jaar, toen was nog niet helemaal zeker of mijn vrien deen vast contract zou krijgen. En sowieso vind ik het een beetj eoverdreven om veel uit te geven voor een vakantie. Mijn vriend is luxe gewend, dus dat is sowieso al een beetje puzzelen, want ik vind een tent ook prima Onze eerste vakantie was ook echt low budget samen.. We hadden net 2 maanden verkering en ging al een zomer vakantie boeken, Naar Turkije. Maar dat is niet helemaal bevallen
Wij gaan naar Kroatie, sorry Eind augustus met z'n drietjes in een 6-persoons bungalowtent op een familiecamping. Tent kost voor die 2 weken maar 185 euro, de benzine voor de heen en terugreis is de grootste kostenpost, dat zal zo'n 500-600 euro zijn.
Ik heb de broccoli zoals altijd in de voorraadkast bewaard en normaal gesproken gaat dat goed. Geen idee dus wat er deze keer fout is gegaan. Ik zal toch wel een verkeerde stronk mee hebben genomen. Zonde, want hoewel het nog wel te eten is, vind ik gele broccoli niet echt heel lekker.
Misschien anders volgende keer in de la van de koelkast leggen? Ik heb vorige week broccoli gekocht die we vandaag of morgen eten en hij is nog steeds goed
Ik had vorige week een paksoi die na drie dagen in de koelkast bruin&kledderig zacht was ipv wit&stevig. Echt verrot. Zo zonde.... Wist niet dat dat zo kort houdbaar was
Hier lukt het besparen niet helemaal, aangezien ik 25 juli bevallen ben en alles met de kinderwagen doe. Dat betekend dus elke dag naar de winkel omdat ik niet veel mee kan nemen. Heeft iemand nog tips om, bij dagelijks boodschappen doen, toch weinig uit te geven?
Een weekmenu maken en niet met honger naar de supermarkt! En misschien zo'n sport/weekendtas met een schouderband meenemen. Daar kan je ook redelijk wat spullen in kwijt en kan je misschien om de dag naar de supermarkt? Of samen met een vriendin (die een auto heeft) boodschappen doen?