Ik zou het iig wel begrijpen, niet elk dier is gebaat bij de stress van tijdelijk ergens anders zitten. En in deze markt voldoende kijkers dat scheelt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
viola schreef:Honden naar mijn ouders. Onze kat mag buiten en is niet zo'n fan van veel vreemden in huis dus die hebben we gewoon thuis gelaten. Hij zat vooral buiten van een afstandje te kijken of het al rustig was. Wel mandjes en kattenbak enzo weggehaald. Behalve één krabpaal die aan de muur vast zit.
paars schreef:Hier de kat naar buiten gedaan. Alle speeltjes, etensbakjes en mandjes weg.
Denk dat het vooral ook heel erg belangrijk is dat het goed schoon is. Een huis wat ruikt naar kattenpis of natte hond…dat schrikt kijkers mss af. Maar een schoon fris ruikend huis en een kat die ergens ligt te slapen…daar zal toch niemand voor weglopen? Gaat om de ruimtes. Dat is het belangrijkst.
Met een kijkdag en tig mensen in het huis zal de kat zich mss vanzelf wel uit de voeten maken?
Overleg idd met de makelaar. Die van mij vond het geen enkel probleem.
chanelle14 schreef:Ik heb net een rondje om het huis waar we willen gaan kijken gelopen en toevallig zat de buurman in het huis ernaast in de tuin.
Was een hele vriendelijke man die veel informatie over de buurt heeft gegeven en ook nog wat goede tips over het huis zelf.
Het is een jaren 30 huis dus we moeten bijvoorbeeld even uit gaan zoeken of er genoeg ruimte tussen de muren zit om het uberhaupt te kunnen isoleren.![]()
Morgen even de makelaar bellen om de bezichtiging in te plannen.
opisop_shop schreef:Kmbrly schreef:Toen wij naar een woning gingen kijken, waren zowel de eigenaars als huisdieren thuis.
Had ik mij even niet aanverwacht dat zij er ook waren.
Deden zij dan de bezichtigingen of waren ze gewoon thuis???
Anouk_H schreef:Wij hebben vandaag weer een bod gedaan. Deze keer op dit huis;
https://www.huysveldt.nl/woningaanbod/k ... sstraat/21
Komt uit de huur van de woningbouwvereniging waar ik nu zelf ook huur. Maar de makelaar zei al dat ik daarmee geen voorsprong zal hebben