Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karijn schreef:Ter inspiratie: check deze eens!
https://woolandnature.com/
Ze maakt alles zelf. De tekeningen zijn ook van haar hand
Samantha_ schreef:Ik was dit topic helemaal vergeten oeps!
Ik ben een half jaar geleden begonnen met de opleiding interieurstylist, hoop het begin volgend jaar af te ronden.
En dan moet ik natuurlijk heel veel oefenen! Als er mensen zijn die interesse hebben?
paars schreef:Op google zie ik er zat staan, maar ik zou een rvs bak niet laten coaten, daarvoor wordt een bak te veel 'misbruikt'.Als iemand een tip heeft voor een gootsteen van 40x50 en 25cm diep in het zwart? Onvindbaar lijkt het wel. Zou ik de rvs versie kunnen laten poedercoaten mss?
paars schreef:Als iemand een tip heeft voor een gootsteen van 40x50 en 25cm diep in het zwart? Onvindbaar lijkt het wel. Zou ik de rvs versie kunnen laten poedercoaten mss?
Leuke opleiding Samantha!
Ik ben een half jaar geleden begonnen met de opleiding interieurstylist, hoop het begin volgend jaar af te ronden.
En dan moet ik natuurlijk heel veel oefenen! Als er mensen zijn die interesse hebben?
Samantha_ schreef:O ja ik heb ook zwarte jaloezieën. Die doe ik met opzetstuk van de stofzuiger eens per 4 weken ofzo. En eens per 3 maanden ongeveer met nat doekje. Dan vervloek ik ze.
In m’n oude huis had ik witte, die werden minder snel stoffig. Maar die hadden weer als nadeel dat je vliegen poepjes goed zag.
DubbelFun schreef:@samantha: dé perfecte plaats voor die poes![]()
@996981: in principe heb je gelijk, maar zolang er geen medische achtergrond is om stof héél rigoureus te verwijderen is het gewoon een onderdeel van het leven
Sterker nog, door een normale hoeveelheid 'stof' te accepteren kan het lichaam er zich ook beter tegen wapenen.
996981 schreef:Samantha_ schreef:O ja ik heb ook zwarte jaloezieën. Die doe ik met opzetstuk van de stofzuiger eens per 4 weken ofzo. En eens per 3 maanden ongeveer met nat doekje. Dan vervloek ik ze.
In m’n oude huis had ik witte, die werden minder snel stoffig. Maar die hadden weer als nadeel dat je vliegen poepjes goed zag.
Die werden net zo snel stoffig, alleen zag je het nietnet als met de vliegenpoepjes op je zwarte jaloezieën