Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Het is wel een raar verhaal hoor, met al die vergezochte details erbij.... ben benieuwd of er toch een keer iemand zich meldt aan je deur
Haha ja ik neem het die mensen aan de deur ook niet kwalijk. Je ziet het vaak al aankomen, fietsers of wandelaars of een autootje dat langskomt.....weer teruggaat.... bezorgde blikken naar binnen. En dan ga ik maar vast naar ze toe als ik zie dat ze richting deur lopen
En dan die bezorgde / licht overstuur gezichtsuitdrukking erbij "ja er ligt een dode pony in de wei" waarna ik vraag: die kleine met bruin en wit zeker? Ja die slaapt altijd nogal raar![]()
"Ja maar nu slaapt die niet hoor, die is echt hartstikke dood, ga toch maar even kijken..." Nouja dan zeg ik al van loop maar even mee, waarschijnlijk staat die alweer overeindMaar dan zijn ze zeker dat het echt foute boel is....tot ze die pony aan zien komen wandelen
En dan nog zie ik ze naderhand nog even héél goed kijken of het niet een andere pony was en hij er nog ligt
![]()
Het ziet er ook ècht niet uit, die harde, stijve poten in de lucht en die bolle pens
ikke schreef:superpony schreef:Het is raar als mensen dingen verzinnen zonder reden.
Daar is niks raars aan; dat heet meestal gewoon jaloezie.
ikke schreef:superpony schreef:Het is raar als mensen dingen verzinnen zonder reden.
Daar is niks raars aan; dat heet meestal gewoon jaloezie.