Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Het is wel een raar verhaal hoor, met al die vergezochte details erbij.... ben benieuwd of er toch een keer iemand zich meldt aan je deur
Haha ja ik neem het die mensen aan de deur ook niet kwalijk. Je ziet het vaak al aankomen, fietsers of wandelaars of een autootje dat langskomt.....weer teruggaat.... bezorgde blikken naar binnen. En dan ga ik maar vast naar ze toe als ik zie dat ze richting deur lopen
En dan die bezorgde / licht overstuur gezichtsuitdrukking erbij "ja er ligt een dode pony in de wei" waarna ik vraag: die kleine met bruin en wit zeker? Ja die slaapt altijd nogal raar![]()
"Ja maar nu slaapt die niet hoor, die is echt hartstikke dood, ga toch maar even kijken..." Nouja dan zeg ik al van loop maar even mee, waarschijnlijk staat die alweer overeindMaar dan zijn ze zeker dat het echt foute boel is....tot ze die pony aan zien komen wandelen
En dan nog zie ik ze naderhand nog even héél goed kijken of het niet een andere pony was en hij er nog ligt
![]()
Het ziet er ook ècht niet uit, die harde, stijve poten in de lucht en die bolle pens
Idee van Prairy is misschien zo raar nog niet whaha!
. Meestal gaat hij uitgebreid in de paddock in het zachte zand slapen, maar zie hem een enkele keer ook wel eens op dat stukje track tukken. Als er net iemand langs kwam terwijl hij zo lag te snurken met zijn aangestrande walvis lijf kan ik me voorstellen dat iemand denkt dat er wel iets heel ernstig moest zijn geweest. Allicht hebben ze geroepen oid waarop hij wakker schok en in de benen ging en denken zij dat zij hem in de benen hebben geholpen?? Nou ja, je verzint wat af
). Wat een raar verhaal inderdaad. Zou mij ook echt niet lekker zitten, ga je toch over piekeren. En ook geen enkele link kunnen bedenken maakt het raarder. Ik zou vooral contact houden met de politie, met dat het niet goed voelt en of ze jullie op de hoogte houden (draai het vooral om). Good luck en ga lekker zo door met jullie heerlijke stek!! ikke schreef:superpony schreef:Het is raar als mensen dingen verzinnen zonder reden.
Daar is niks raars aan; dat heet meestal gewoon jaloezie.
ikke schreef:superpony schreef:Het is raar als mensen dingen verzinnen zonder reden.
Daar is niks raars aan; dat heet meestal gewoon jaloezie.
. Inderdaad eindelijk een eigen "echte" rijbak
. De vergunning lag er al even, maar nu ook eindelijk gekeerd en het zand boven gehaald. Er zat heel mooi zand onder en ook echt veel, grondwerker was positief verrast haha. Hij heeft hier in de omgeving al veel meer rijbakken en paddocks gekeerd, maar de hoeveelheid en kwaliteit hier was boven verwachting

. Hij is overigens wel gelijk goed aangereden dus kan er al wel in werken.

. Tijdje terug zijn er wel zonnepanelen (24) op de schuur gekomen. Als het goed is wordt volgende week 3-fase aangesloten zodat we ze daarna ook daadwerkelijk in gebruik kunnen gaan nemen! 

(hier mee JKK weghalen)