Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Janine, hoe bevalt het pvc in het algemeen?
Is het een beetje krasbestendig en is het koud aan de voeten?
Dat ziet er goed uit Loraine.
Lekker ruim ook.
Waar zit je nu, sluitersveld?
Daenerys schreef:Vraagje! Voor ons nieuwe huis zijn wij op zoek naar een ronde eettafel. Onze stijl is Scandinavisch/industrieel. We hebben een eikenhouten vloer, witte en Early Dew muren en de meubels zijn een mix van wit hout, eikenhout en zwart metaal.
Het liefst wil ik een eikenhouten tafel met een stoer zwartmetalen onderstel, zoals op deze foto: http://www.zwaartafelen.nl/wp-content/u ... 24x708.jpg Helaas is deze tafel met €2100 iets boven budget![]()
Wie heeft er tips waar ik een soortgelijke tafel kan vinden voor minder dan €100?
Jennyj01 schreef:Ik ben gisteren maar eens bij de gamma gaan kijken. Daar hebben ze flexxfloors. Maar ik kan er niet echt enthousiast over zijn. Voor mijn appartement ben ik dan snel een €2500 kwijt en dat vind ik het niet waard. De voordelen wegen niet op tegen het nepperige gevoel wat ik er bij heb. Dan ga ik toch eerder voor laminaat met een hele goeie ondervloer.
ClaudiaHS schreef:Cer, maar jij woont dus in een flat. Dat is sws al gehoriger.
ja, dat sowiesoCitaat:Bij ons komt het dan op de begane grond op een betonvloer die rechtstreeks op zand gestort is.
Dan dempt het al een stuk meer.
Citaat:Wij lopen eigelijk altijd met schoenen, slippers of sloffen binnen dus qua koude voeten zal het wel meevallen, maar soms loop ik in de winter van de badkamer met vloerverwarming op blote voeten door de hal met tegels zonder vloerverwarming en dat is echt brrr
Cer schreef:@Lor1: leukben benieuw wat je ervan gaat maken!