En als ik dat weet kan ik de eerste bezichtigingen plannen. Kopen kan wel pas vanaf februari.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:pff.. vraagje hier; loopt de woningmarkt in venlo nou zo slecht? Huis van mn neef staat daar al ruim een jaar te koop; incl zwembad en sauna..
x_spekkie_x schreef:Celiien schreef:pff.. vraagje hier; loopt de woningmarkt in venlo nou zo slecht? Huis van mn neef staat daar al ruim een jaar te koop; incl zwembad en sauna..
Ik weet niet of een huis met zwembad überhaupt loopt. De energiekosten van een zwembad zijn echt gigantisch. Daar kunnen veel mensen op afknappen
Celiien schreef:ik heb geen idee hier een link met ook de verkoopprijs erbij etc.
Naja, mocht iemand, iemand weten die op zoek is in die regio![]()
http://www.funda.nl/koop/venlo/huis-850 ... raat-41-a/
Sonja_vR schreef:Als je zelf niet echt kijk hebt op klussen zou ik idd een aannemer of bouwkundige meenemen met verstand van zaken
Hoeft niet gelijk bij een eerste bezichtiging , die eerste is vaak wel fijn om sfeer te proeven etc en voor jezelf te kijken of je er iets mee kunt en wilt
Maar dan een tweede met aannemer is wel erg handig
Maar! Wat versta je onder klussen , betreft het voornamelijk. Cosmetische zaken (verouderd qua afwerking van vloeren en muren, keuken en sanitair etc)
Of echt opknappen en structurele zaken?
(Er moet een nieuw dak op en alle kozijnen vallen bijkans uit de muren )