Toch moet je snel zijn voor een goed resultaat denk ik. Ik zag idd dat hij/zij het alleen doet hihi maar voor mezelf zou ik het prettiger vinden om met zijn 2en te doen. Met structuurverf ook gedaan in het vorige huis.
De meeste dozen zijn uitgepakt maar het is nog een bende hier. Er worden nog veel kleine klusjes gedaan en daardoor ligt het nog vol met gereedschap hier Volgende week zomervakantie en dan hoop ik echt even flink te ordenen
Kentaro
Geplaatst: 04-07-13 20:24
Dat gereedschap kwamen we hier nog een héle tijd tegen.... Dat is wel heerlijk dat je nu een aantal weken vakantie hebt! Gaan jullie ook nog even weg?
Ik ga 2x een paar dagen met een vriendinnetje weg haha. Met vriendje weet ik nog niet, we zien wel even. Ik hoop op veel zon, dan voelt de tuin al als vakantie
Kentaro
Geplaatst: 04-07-13 23:05
Dat hebben wij nu ook in ons nieuwe huis!!
sakkia, is dit niet iets om wat te laten maken?? Ik vond de styl heel erg mooi! [UK] [SCH] Veulen
Willlen veel witte muren maar 1 gekleurde muur. Welke past kleur past bij de meubelen? (aardetinten vinden we erg mooi)
Kentaro
Geplaatst: 05-07-13 15:23
Die zijn zeker gaaf zeg!! Ik moet meteen aan de kleur taupe denken! Heeft m'n vriendin op de muur en is echt een héle mooie en lichte kleur! zelf hebben we leem, maar ik denk dat dat te donker wordt bij jouw spullen (weet natuurlijk niet welke muur de een kleur wilt gaan geven en of de bank daar bijvoorbeeld voor komt of voor de witte muur?!)