Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:41

Oh leuke nieuwe hamsteraanbiedingen volgende week. Zie vega gehakt staan. Eten wij zeker twee bakjes in de week, dat wordt hamsteruuuuuuuh :D

Iemand hier die toevallig boodschappen bij Jan Linders doet? Ik ben op zoek naar twee of meer zomervouchers namelijk http://www.janlinders.nl/zomerkorting Mocht je ze krijgen en er niks mee doen denk even aan mij :)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 16:08

Olympia schreef:
Moet je in de folder kijken :) achterste pagina

Daar staan toastjes :) Maar ik kijk van de week wel even in de winkel.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:35

Vandaag nog een poging gedaan voor het ijs, bij wéér een andere Aldi. En wéér niks. Ik de manager vragen of hij dat ijs van de aanbieding van volgende week nu nog niet had? Jawel hoor. Pakt folder, en op de laatste 2 bladzijdes staat allemaal ijs maar GEEN mint ijs ofzo, dus ik stond wel een beetje dom te kijken :+ Maar goed nu nog steeds niks. Gelukkig zijn mijn ouders vandaag thuis gekomen uit Frankrijk met een bak mint schep ijs voor mij :9

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:41

Ik had van de week ook weer lekker gehamsterd bij de Appie!

1 Liefde & Passie brood
1 verpakking rijstwafels
1 mega verpakking Ariel waspoeder
2 zakken Lays Oven Baked chips
2 pakken Pickwick Ice Tea
2 flessen Holy Soda
2 pakken Roosvice sap
1 verpakking met 3 soorten Duitse vleeswaren
1 verpakking kipfilet voor op brood
1 beker citroen roomyoghurt

Ik was 20 euro kwijt (15 bespaard), dus dat vond ik best netjes! Het zijn wel voornamelijk verwennerij dingetjes, maar dat kan nu af en toe weer omdat ik gelukkig weer werk heb.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:51

Ik had deze week 20 euro over. Daarbij had ik ook nog voer voor paarden en botten voor hond. Dus ik was best tevreden

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:44

Ik vind het tofu-gehakt eigenlijk helemaal niet zo lekker. Sowieso vind ik vegetarisch gehakt erg droog, dus dat eet ik bijna nooit. Maar de gekruide tofu neem ik komende week zeker mee bij de AH. Verder helaas weer niet zoveel bijzonders, maar qua groente en fruit heb ik eigelijk alles ook al in huis, dus dat zal al een heleboel schelen in de kosten. Hopelijk heb ik dus niet een al te dure week voor de boeg. :)

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:24

Aldi is/was 2 groepen winkels in nederland en het assortiment verschilt een beetje tussen die 2 groepen. Dacht noord/oost en groep zuid/west

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:04

Nog iemand die een stuk of 8 Coop zegels kan gebruiken?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:27

Chanen schreef:
Ik vind het tofu-gehakt eigenlijk helemaal niet zo lekker. Sowieso vind ik vegetarisch gehakt erg droog, dus dat eet ik bijna nooit. Maar de gekruide tofu neem ik komende week zeker mee bij de AH. Verder helaas weer niet zoveel bijzonders, maar qua groente en fruit heb ik eigelijk alles ook al in huis, dus dat zal al een heleboel schelen in de kosten. Hopelijk heb ik dus niet een al te dure week voor de boeg. :)

Ik vind het wel lekker, maar die van Quorn is lekkerder, alleen duurder en echt nooit in de reclame.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:38

Van mijn tante hoorde ik laatst dat er nu ook 'vers' vegetarisch gehakt is waar je bijvoorbeeld zelf gehaktballen van kan draaien. Daar ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar, want het reguliere vegetarische gehakt vind ik maar een droge hap. Vandaar dat ik het nooit koop.

Ik had maandag trouwens al weer geen geluk met de haring, dus ik begin me af te vragen of ze het überhaupt geleverd krijgen. Anders toch maar naar de Aldi, daar zag ik dat de Hollandse Nieuwe ook maar 1,69 euro kost. Slechts 20 cent meer dan je er bij de AH in de aanbieding voor betaald. Dat is nog te doen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:54

dat verse vega gehakt is er al jaren, standaard te koop geweest, toen verdween het weer een tijdje, of was het slecht verkrijgbaar , toen was het er weer wel...en weer niet...
ik heb het opgegeven en houd het wel bij kaas"gehakt" ballen :D net echt
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 02-07-13 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:15

Goed dat je er over begint, die heb ik ook wel eens klaargemaakt. Volgens mij heb ik het recept nog wel ergens. Zo, wat zijn die lekker! Hoog tijd dat ik ze weer eens maak. :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:21

degene die het recept verzonnen heeft verdient een nobelprijs...there, is said it :+

hier al weer drie dagen vega, morgen scharrelkip en dkook ik weer minstens twee dagen vega,
vriendje wil af en toe toch wel erg graag vlees... vooruit dan maar, maar dan wel minimaal scharrel
het vega eten bevalt me toch te goed kwa hoe ik me er bij voel. dus toch al weer ene paar weken overwegend vega

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:43

Sinds iemand in dit topic schreef dat de AH de prijzen voor een aanbieding omhoog schroeven valt het me telkens weer op en kom ik niet snel meer in de verleiding om in een opwelling de aanbieding mee te nemen :)
Hier hebben we afgelopen week bespaart op boodschappen en ik heb nu voor 11 dagen boodschappen in huis dus waarschijnlijk houd ik veel boodschappenbudget over. Alleen biologische toetjes en drinken kopen en dan heb ik alles in huis voor bijna 2 weken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:47

Waar kopen jullie het biologische vlees? Ik had maandag kipfilet gekocht maar heb echt het idee dat ik waterkip zit te eten..

Bij de Lidl kun je met stickers sparen voor bbq vlees. Heb gister dus gratis pakketje gehaald. Braadworsten en varkensfiletlapjes. Zo vaak bbqen we niet dus ik gebruik het vlees gewoon bij de maaltijden :j

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:55

Ik kocht eerder de biologische gehakt van de lidl maar die vinden we niet lekker. Dus nu is het AH of een biologische slager hier in de buurt die eigen koeien heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:57

Ik bedenk me net dat er vlakbij stal een biologische boerderij zit met winkel, ga daar maar eens kijken :j

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:05

Ik heb niet bespaard :+
Ben net naar de bakker geweest en wat lekkers gehaald. Was 10 euro kwijt }>
Heerlijk!

Verder maak ik geen lijstjes omdat dat vaak hier niet werkt, wel ben ik veel bewuster met aanschaf en opmaken van dingen.

We weten nog niet of we op vakantie gaan dus ik wil ook de vriezer niet te vol gooien.

Jullie vakantieplannen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:07

We willen wel weg maar met een budget van ongeveer e400 pp kom je niet echt ver. 15 juli begint onze vakantie :j
We hopen nog steeds op een leuke lastminute!
Jij?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:12

Af en toe mag dat best toch Dimple! :)

Wij gaan wel op vakantie, maar pas in september.
Wordt dit jaar onze huwelijksreis :D

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:14

Ik ga 11 dagen naar Turkije voor 522euro, all inclusive.

Net wezen hamsteren, zo leuk :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:15

Rampshellie schreef:
Ik ga 11 dagen naar Turkije voor 522euro, all inclusive.

Net wezen hamsteren, zo leuk :).

Oh dat is niet zo duur! Wanneer vertrek je?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:19

5 oktober pas.. Had ik er even bij moeten zetten!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:19

Destino wat gaaf!! Waar ga je heen?

Wij hebben nog niks geboekt. Ook vanwege budget. We zijn een beetje verwend. Wij zijn al wat oudere 'ouders'. Dus op de camping zien wij niet zitten. We willen graag gewoon ons gezinnetje en meer niet. Dan is het best lastig wat te vinden wat niet te duur is.

We zijn fervent USA reizigers, maar dan moeten ze wel met een hele mooie last minute komen _O-

Ik heb wel de camping geboekt in Friesland voor een weekend met mijn zus etc. :))

Blingh, aanbiedingen genoeg te vinden toch? Arke? Expedia? Evt reisorganisaties uit Duitsland en Belgie in de gaten houden! (Connections.be) ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:23

Oh das wel echt naseizoen inderdaad Rampshellie, geeft niets trouwens, dan is het er waarschijnlijk beter te doen qua temperatuur dan in juli/augustus :+

Blingh, pas was er een aanbieding van een reisorganisatie, 2e persoon voor 1 euro. Wellicht komt er nog wel weer zoiets :j Goed in de gaten houden!

Dimple, we gaan eerst 3 dagen naar Zanzibar in een hotel, lekker bijkomen van de bruiloft. Daarna 3 dagen op safari in Tanzania en daarna nog 1,5 week op Zanzibar. Ben heel benieuwd, nog nooit in Afrika geweest! :)
USA, is wel erg gaaf! Hebben jullie al veel bezocht daar?
Het is jammer dat de vliegtickets daarheen al best prijzig zijn :=
Friesland is ook mooi hoor :D