Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:Mijn iPhone 4s valt nu steeds uit als ik bijvoorbeeld nog 28% batterij heb en ik speel een spelletje... Als ik m dan weer aan wil zetten zegt hij dat de batterij leeg is en dat ik m aan moet sluiten, maar na ongeveer 5 minuten kan ik m gewoon weer aanzetten en heb ik alsnog 28%... Komt dit omdat de batterij dan gewoon op is? Ik ga morgen met apple bellen, heb tenslotte nog steeds garantie, maar ben hier wel benieuwd naar...
Joanieke schreef:Mijn iPhone 4s valt nu steeds uit als ik bijvoorbeeld nog 28% batterij heb en ik speel een spelletje... Als ik m dan weer aan wil zetten zegt hij dat de batterij leeg is en dat ik m aan moet sluiten, maar na ongeveer 5 minuten kan ik m gewoon weer aanzetten en heb ik alsnog 28%... Komt dit omdat de batterij dan gewoon op is? Ik ga morgen met apple bellen, heb tenslotte nog steeds garantie, maar ben hier wel benieuwd naar...
Shiloh schreef:Joanieke schreef:Mijn iPhone 4s valt nu steeds uit als ik bijvoorbeeld nog 28% batterij heb en ik speel een spelletje... Als ik m dan weer aan wil zetten zegt hij dat de batterij leeg is en dat ik m aan moet sluiten, maar na ongeveer 5 minuten kan ik m gewoon weer aanzetten en heb ik alsnog 28%... Komt dit omdat de batterij dan gewoon op is? Ik ga morgen met apple bellen, heb tenslotte nog steeds garantie, maar ben hier wel benieuwd naar...
Ik zoud e batterije ens callibreren. Zou kunnen helpen. Dat is belangrijk voor het juist berekenen van de duur van de batterij. Dat doe je door hem helemaal op te laden end an helemaal door te gebruiken tot hij helemaal leeg is en uit valt. En dan weer helemaal opladen.
Maar dan ook echt tot het uiterste. Als hij 100% zegt! nog gerust een uur in de lader laten zitten en echt zelf uit laten vallen.