Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Binnenkort mag ik mijn abonnement verlengen en daar moet echt een nieuw toestel bij komen.
Momenteel heb ik de Samsung Galaxy S plus en ben ik zeker tevreden met Android. Wat ik wel verbeterd zou willen zien in mijn volgende telefoon is een grote accuduur en hij mag wat sneller zijn. (al gok ik dat dit komt door mijn oude vertrouwde S plus)
Ben nu een tijdje al om me heen aan het kijken maar ik zie door alle bomen het bos niet meer
Dus nu komt mijn vraag, als jullie nu een nieuwe telefoon uit mochten kiezen, welke zou dit dan worden? Zouden jullie tevens voor een goedkoper 2 jarig abonnement gaan, of juist voor een 1 jarig abonnement, maar dan iets duurder?
Ik ben echt een leek en waarschijnlijk erg verwend. Ik heb momenteel namelijk 300 minuten, 100 sms en 1000Mb voor maar 24 euro per maand... Heb al ondervonden dat ik dit er niet meer voor terug zal krijgen en tevens heb ik ondervonden dat ik liever geen ouder model meer wilt voor een goedkope prijs.
xMarloes schreef:Zelfde zit ik dus mee. Maar ik wil absoluut geen t-mobile.
Ik zit bij vodafone nu en heb ook een verwend abbo; 180 bel/sms en 500MB voor 18euro per maand + gratis toestel samsung galaxy ace.
Ik heb zitten rekenen, vergelijken en neem nu een sim only abbo bij simyo. (van kpn, dus net als vodafone een goed netwerk).
Daar betaal ik voor 100bel/sms en 500 MB 10 euro in de maand en ik ga los de samsung galaxy s 4 mini kopen omdat die nieuw is, niet te groot en ook goed is
x_spekkie_x schreef:xMarloes schreef:Zelfde zit ik dus mee. Maar ik wil absoluut geen t-mobile.
Ik zit bij vodafone nu en heb ook een verwend abbo; 180 bel/sms en 500MB voor 18euro per maand + gratis toestel samsung galaxy ace.
Ik heb zitten rekenen, vergelijken en neem nu een sim only abbo bij simyo. (van kpn, dus net als vodafone een goed netwerk).
Daar betaal ik voor 100bel/sms en 500 MB 10 euro in de maand en ik ga los de samsung galaxy s 4 mini kopen omdat die nieuw is, niet te groot en ook goed is
Abonnement via Hollands Nieuwe (netwerk Vodafone), 275 minuten/sms/mb + 500mb voor €17,50 per maand + Samsung Galaxy S3 mini (+23 euro bijbetalen).
https://www.gsmwijzer.nl/samsung/galaxy-s3-mini
98xsophiex98 schreef:De meeste bokkers hier hebben wel heel veel verstand dus vraag ik het hier maar.
Wat is een goede mobiel voor iemand die heel veel van een mobiel verwacht?
Dus goede accu, goede camera en dat soort dingen.
8nnemiek schreef:Wat versta je onder een goede accu? Als je een mobiel wil die dagenlang meegaat dan moet je sowieso geen smartphone nemen.
Zou je wel een smartphone zoeken, dan zou ik zeker eens naar de iphone gaan kijkenheerlijke telefoon, vooral de software is heerlijk om mee te werken; snel en gebruiksvriendelijk, en de fotokwaliteit is prima. Mijn accu gaat zo'n 2 dagen mee als ik de telefoon regelmatig gebruik.
xMarloes schreef:Ik zou eerder voor hollands nieuwe gaan dan t-mobile/tele 2.
T-mobile netwerk is vaak slecht.
Ik heb wel altijd goede ervaringen gehoord over hollands nieuwe
LynnDenise schreef:xMarloes schreef:Ik zou eerder voor hollands nieuwe gaan dan t-mobile/tele 2.
T-mobile netwerk is vaak slecht.
Ik heb wel altijd goede ervaringen gehoord over hollands nieuwe
Bij T-Mobile ligt het er waarschijnlijk dus echt aan waar je zit. Hier in de buurt van Rotterdam heb ik namelijk helemaal geen problemen met het netwerk.
x_spekkie_x schreef:Grappig, ik zit nu in Ede in het bosgebied en ik heb met KPN echt super bereik en snel internet netwerk. Iemand naast me met zowel Vodafone als Hollands Nieuwe hebben beide zowat geen bereik en alleen G snelheid. Ligt dus niet specifiek aan Hollands Nieuwe, maar aan wel aan het Vodafone netwerk.
Maar ik vermoed dat dit andersom ook geldt in andere gebieden