Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:De jaarcheck doet het niet maar ik ben ook al een week mijn standen kwijt in de oxxio app. Er zou een storing zijn in mijn slimme meter maar ik vertrouw ze voor geen centimeter. DUs ik wil dat opgelost maar ja reageren is niet hun sterkste punt. Zowel Oxxio als Stedin reageert niet. En juist die standen zorgen ervoor dat je dingen bij kunt houden en bij kunt sturen. Heel slecht dit
daffodil schreef:De jaarcheck doet het niet maar ik ben ook al een week mijn standen kwijt in de oxxio app. Er zou een storing zijn in mijn slimme meter maar ik vertrouw ze voor geen centimeter. DUs ik wil dat opgelost maar ja reageren is niet hun sterkste punt. Zowel Oxxio als Stedin reageert niet. En juist die standen zorgen ervoor dat je dingen bij kunt houden en bij kunt sturen. Heel slecht dit
Cer schreef:Krijg je met een Oodie, of andersoortige jas-dingen, geen koude benen dan?
elnienjo schreef:chanicha"
[quote="secricible schreef:Die klap in de nek hebben de meesten al gehadmaar in anderhalf jaar kan heel veel gebeuren.
Maar ik ben ook heel dankbaar dat ik in juli het aanbod voor een jaarcontract heb aangepakt en hoop vurig dat het volgende winter weer wat normaler is
Klopt, ik ben ook blij dat ik dit heb afgesloten maar als ik de nu geldende prijzen zie ga ik toch denken ook omdat er gezegd werd door Jetten dat het gas niet meer op het oude niveau komt.
Cer schreef:Die alternatieven moet de overheid toch verzinnen? Daar zitten ze toch voor?
Ik weet niet helemaal hoe het zit met dat duurdere gas, maar Jetten kwam daar niet goed weg in de berichtgeving... Had dat dan echt niet anders gekund?
chanicha schreef:Waarvoor quote je mij Pallatin
elnienjo schreef:chanicha schreef:
Klopt, ik ben ook blij dat ik dit heb afgesloten maar als ik de nu geldende prijzen zie ga ik toch denken ook omdat er gezegd werd door Jetten dat het gas niet meer op het oude niveau komt.
Hoop dat Jetten en zn clubje snel niks meer te zeggen hebben in Den Haag. Ze zijn funest voor onze welvaart, welzijn en koopkracht.
8nnemiek schreef:Gazprom levert alleen via de Nordstream leidingen. Ik had begrepen dat bedrijven die via Gazprom gas geleverd krijgen sowieso over moeten op een andere leverancier, toch? Ik kan het alleen zo gauw niet terug vinden.
thequeensmum schreef:Ik lees dat sommigen de thermostaat echt laag zetten, op de slaapkamers zelfs helemaal uit, wordt het op een gegeven moment dan niet vreselijk vochtig in huis? Beddengoed klam?