Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:De planken geloof ik wel, vooral die kledingroede vind ik tricky. Maar voor de planken ga ik het idd doen zoals jij zegt. Die roede heeft met 80 cm dan ook 3 dragers. Of ik maak de ene kant van aan de zijmuur en dan 2 dragers.
Dank jullie voor het mee denken, ik zat echt vastZodra het met cijfers te maken heeft krijg ik kortsluiting. Ik wil dat gewoon bij artikeldetails lezen
Als het volgend jaar klaar is zal ik het laten zien! Nu even ontwerpen en kijken wat het praktische is. Het is een kleine kamer, wel redelijk lang met die 3,60, maar maar net aan 2 meter breed op het breedste punt.
Janine, nee geen foto, want ik heb die rails enzo nog niet.
Ik wil juist niet die van ikea, die vind ik niet fijn. Heb beneden van de hornbach, daar kan je net iets meer mee. Bij ikea moet ik al tig roedes halen voor het hang gedeelte. Er hoeven ook geen horizontale rails tussen, alleen staande. Enige voordeel van ikea is dat je iets meer opties hebt voor kleding, maar ik hoef alleen een groot hang gedeelte en klein gedeelte planken. En dan is die van de hornbach al een stuk goedkoper, wat met mijn budget erg belangrijk is ook nog.
SdaphneS schreef:karijn schreef:Ik zag deze stoel op Pinterest. Ik heb hem dus in het roestbruin maar dit kleurtje is ook wel gaaf.
[ [url=m/UdrtYF.png]Afbeelding[/url] ]
Die is leuk, heb je een linkje?
_kimm schreef:Ik meld mezelf hier ook weer eens. Zo'n twee jaar geleden actief mee gekletst toen ik oo mezelf ging wonen en sindsdien stille meelezer. Maar ik ben toe aan een beetje vernieuwing en wil graag een nieuwe salontafel. Ik ben helemaal verliefd op deze tafel van by boo maar helaas is die moeilijk verkrijgbaar. Vanmiddag in de winkel konden ze hem bestellen maar dan zou hij pas in januari binnen komen. Iemand van jullie misschien nog tips waar ik kan kijken voor een stevige salontafel?
[ [url=m/Ls4Ph7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het gaat om de lage grootste tafel.
DubbelFun schreef:Kijk hier eens bij wat voorbeelden
https://www.google.com/search?q=ongebru ... 7&biw=1422
of op pinterest.
Kieffertje schreef:Zorg wel dat je de open haard dicht laat maken, je verliest anders echt enorm veel warmte.