corinep schreef:Misschien moet je eens een andere garage gaan zoeken want de prijzen die je noemt lijken mij absurd hoog.
Ik gebruik de navi van mijn auro eigenlijk niet, altijd mijn telefoon, werkt veel beter en makkelijker vind ik, tijdelijke wefafsluitingen staan direct vermeld, adressen makkelijker in te voeren aan de hand van je zoekopdrachten. Ik heb onbeperkt data.
Hoe bedoel je …. Welke prijzen?
mijn auto heeft iig geen navigatie. Je kan thuis alles uitzoeken en zonder mobiele data rijden. Heb je twijfels, dan kan je die onderweg even inschakelen, je omleiding laten bepalen/bekijken, kiezen en weer uitschakelen.

. Nu gebruik ik eigenlijk bijna altijd Google Maps via Android Auto. Qua data valt dat echt reuze mee. Ik luister muziek áltijd via Spotify in de auto, en tezamen met maps en al m'n andere telefoongebruik via mobiele data maak ik die 5GB die ik maandelijks heb aan data echt ruimschoots niet op. (dan zit ik thuis overdag natuurlijk op m'n eigen wifi).
).
. Ook echt ideaal.
. En rijden dat ie doet, heerlijk
Beide jaren een dure reparatie, gelukkig is dat nu gedaan dus hopelijk hierna niet te duur
bij een ander bedrijf.