Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Hier weer een bijzondere bezichtiging gehad. Huis was best leuk vooral de benedenverdieping en de tuin.
Maar de buurman op de andere hoek is wel een dingetje. Het huis ontzettend vervallen, antennes in de tuin waar je u tegen zegt en nog wel wat andere dingen waar ik zo mijn bedenkingen bij heb.
Wel zonde want het huis zou hem prima kunnen worden als je niet wist dat je een beetje ‘aparte’ buren hebt. Ik heb er ook foto’s van gemaakt dus als iemand die wil zien wil ik dat wel via pb sturen. Dan heb je een beetje een beeld bij hoe vreemd/bijzonder het er uit zag haha
tjiftjaf schreef:Dan heb je met die buurman eigenlijk niks te maken. Ga je een bod uitbrengen?
manzano schreef:Queelens schreef:Hier weer een bijzondere bezichtiging gehad. Huis was best leuk vooral de benedenverdieping en de tuin.
Maar de buurman op de andere hoek is wel een dingetje. Het huis ontzettend vervallen, antennes in de tuin waar je u tegen zegt en nog wel wat andere dingen waar ik zo mijn bedenkingen bij heb.
Wel zonde want het huis zou hem prima kunnen worden als je niet wist dat je een beetje ‘aparte’ buren hebt. Ik heb er ook foto’s van gemaakt dus als iemand die wil zien wil ik dat wel via pb sturen. Dan heb je een beetje een beeld bij hoe vreemd/bijzonder het er uit zag haha
Lastig. Maar dat blijft op een rij/in een wijk altijd een ding. Er kunnen ook als je er al woont bijzondere figuren tussen komen. Ziet het er alleen raar uit of is er ook andere overlast?
Equisync schreef:Ons bod is uiteindelijk toch geaccepteerd!! We zijn overeen gekomen over een nette prijs, toch nog flink onder de vraagprijs dus dat is heel netjes in deze tijd
Morgen gaan we in gesprek met de hypotheek adviseur over hoe en wat verder.
Dus heel spannend komende weken.
Als alles meezit krijgen we waarschijnlijk 1 augustus de sleutel, maar dat ligt natuurlijk aan hoe lang de hele hypotheek prodedure gaat duren. Eerder zal het waarschijnlijk niet worden.
manzano schreef:Brainless schreef:Voor het afsluiten van een hypotheek heb je sowieso een hypotheekadviseur nodig.
Hebben jullie die dan nog niet?
Kan ook prima online zonder adviseur tegenwoordig.
Ik heb ook geen adviseur. Die zoek ik wel als ik een huis heb gevonden ooit haha
Zoe_97 schreef:Mijn huis is net de verkoop in gegaan. Spannend!
https://www.immohaven.be/nl/te-koop/woningen?view=detail&id=6178