Manege Elburg heb ik ook nog gereden, hoop dat het blijft bestaan is een van de betere maneges hier in de omgeving. Vraag me af wat ze met de paarden gaan doen
Klooster straat 10 in Middel was al eerder geplaatst, die staat onder hoogspanningskabels, vind ik niet prettig, al een aantal keer geweest voor helpen met het concour van de rijvereniging.
Haha bij mij is het precies andersom, dat huis vind ik heel leuk, maar die plek mwaoh. Ze zeggen wel eens dat er niet boven Groningen gaat maar ik zou er nooit willen wonen.
Ik vind zowel de locatie als het huis niet wat. Aan het water wonen lijkt me prachtig, maar met zo'n inham heb je weinig stromend water en dus veel muggen. En ik zou bang zijn voor hoog water
Sansevieria
Geplaatst: 11-11-18 20:22
Froukje, die locatie is om te zien inderdaad prachtig zeg!
Muggenoverlast en overstroming zat ik me idd wel af te vragen hoe het daarmee zit. Mooi om te kijken, niet om zelf te kopen
Kiekeboefje
Geplaatst: 12-11-18 00:19
Ik vind die in Stegeren dan weer geen ruk aan... maar idd, NIETS boven Groningen (woon zelf sinds 3 maand in Drenthe ) maar aan dat water wonen lijkt me niks.... ik ben veels te bang in niet donker, dat zal daar niet echt helpen vermoed ik.
Bij mij in het dorp, wist niet eens dat dit huis bestond!! Mooie afgelegen locatie en toch binnen straal van 1 km van een drukbezocht centrum. Leuk huis met veel grond, alleen die laatste foto... why? https://www.funda.nl/koop/nietap/huis-4 ... rselaan-1/
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-11-18 08:51
Vind die foto's van het huis sowieso heel bijzonder. Lijkt wel of ze door een reus gemaakt zijn door het gekozen perspectief. Maar jee ruim 21 ha wat een ruimte heb je dan.
k_m
Geplaatst: 12-11-18 09:58
Shadow0 schreef:
Als je bij die aangepaste stal een paar foto's naar voren of terug gaat staat 1 van die paarden buitenom aan z'n hooi te eten. Logisch
Hahaha moest daar hard mee lachen wat een dommerik