Is maar stof , als het grijs is en geen licht doorlaat

Wil stiekem dolgraag rolgordijnen , maar is een rotmaat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Dat is een goede tip BA!
Zie dat ze 99 euro meetkosten vragen maar dat je 50 euro korting op je bestelling krijgt als je besteld.
Ik ga eens contact opnemen. Met goed advies zeker de moeite waard!
benangelique schreef:[naam] schreef:Dat is een goede tip BA!
Zie dat ze 99 euro meetkosten vragen maar dat je 50 euro korting op je bestelling krijgt als je besteld.
Ik ga eens contact opnemen. Met goed advies zeker de moeite waard!
Wij hebben niks betaald qua meten omdat wij idd bij hen bestelden. Gaf aan dat ik dat onzin vond op zo'n bedrag en daar gingen ze probleemloos mee akkoord
Rebecca schreef:Voelt zo ongemakkelijk soms, ik moet boven nieuwe gordijnen hebben maar ik ben en een krent en ik spaar zoveel ik kan en moet en zal niet dure gordijnen hebben .
Is maar stof , als het grijs is en geen licht doorlaat. Heb op de slaapkamer momenteel 2 bruine en 1 groen gordijn dus het uitstellen kan niet lang meer
Wil stiekem dolgraag rolgordijnen , maar is een rotmaat
MamaMiesje schreef:De link doet het niet, Benangelique??
Hier ook toe aan nieuwe gordijnen; zowel op de slaapkamer als in de woonkamer zit er een dikke scheur in. Iets met een kat die de schaduw van een vogel voorbij zag vliegen en vol de gordijnen in sprong..![]()
Maar het "leukste" is nog wel de woonkamer, want die is 4 meter hoog...
Ceetje_bokt schreef:Sonja_vR schreef:Iemand nog keuken tips?
We zijn vandaag een rondje keukenzaken wezen doen
Maar ... meh
Allemaal net niet
Ja bulthaup heeft Heule leuke dingen
Maar die is niet zo heul leuk qua budget
Net zoiets als apparatuur
Ontiegelijk gaaf fornuis gezien van Wolf
Net eens een Google gedaan ; 20.000 euro i oliebol you not
Ik vind wat zij maken erg mooi, maar heb er geen ervaring mee. http://koakdesign.com/producten/concret ... s/?lang=nl
Jennyj01 schreef:Even een vraagje. Wie van jullie heeft een pvc vloer? Is het echt zo stil als dat het beweerd wordt? Hier is de vloer na de zomer aan vervanging toe. Ik denk aan laminaat. Alleen vind ik dat zo lawaaierig. En ik wil eigenlijk geen kleden meer. Mijn oude hond spuugt regelmatig en altijd op het kleed.
Dus wie heeft het, en wat zijn de ervaringen?
Jennyj01 schreef:Even een vraagje. Wie van jullie heeft een pvc vloer? Is het echt zo stil als dat het beweerd wordt? Hier is de vloer na de zomer aan vervanging toe. Ik denk aan laminaat. Alleen vind ik dat zo lawaaierig. En ik wil eigenlijk geen kleden meer. Mijn oude hond spuugt regelmatig en altijd op het kleed.