Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffiefreak schreef:ik heb laatst bij de action zo'n milkshaker gekocht. Een plastic beker met dop waar je 200ml melk en dan een zakje poeder (zat bij in het doosje) en dan 30 sec shaken.
Maar nu is mijn vraag kun je die zakjes ook los kopen?? want anders moet ik elke keer zo'n beker erbij kopen.
Als het niet duidelijk is maak ik wel foto's.
xx_Lyzet schreef:haffiefreak schreef:ik heb laatst bij de action zo'n milkshaker gekocht. Een plastic beker met dop waar je 200ml melk en dan een zakje poeder (zat bij in het doosje) en dan 30 sec shaken.
Maar nu is mijn vraag kun je die zakjes ook los kopen?? want anders moet ik elke keer zo'n beker erbij kopen.
Als het niet duidelijk is maak ik wel foto's.
Geen idee, maar is het ook lekker??
charissa134 schreef:Sting schreef:Jaaa, die milkshake is lekker! Vast niet erg gezond, maar wel lekker. Ben ook benieuwd of iemand weet of ze ze los verkopen. Heb om die reden de beker nooit gekocht
.
we hebben hier wel van die zakjes van 500 (?) gram met dat milkshake poeder erin, aardbei en vanille!
charissa134 schreef:Sting schreef:Jaaa, die milkshake is lekker! Vast niet erg gezond, maar wel lekker. Ben ook benieuwd of iemand weet of ze ze los verkopen. Heb om die reden de beker nooit gekocht
.
we hebben hier wel van die zakjes van 500 (?) gram met dat milkshake poeder erin, aardbei en vanille!
Aranel schreef:Ik was er vandaag, op zoek naar agenda's. Maar kon ze nergens vinden helaas.. Ben toen maar de winkel uit gevlucht, wat een drukte