Ik zat ff te kijken bij de hema naar de prijzen op canvas
30x20 €17,95 45x30 €29,95 60x40 €42,95 75x50 €55,95 90x60 €75,95 100x75 €87,95 (ik heb dit formaat liggen)
x_spekkie_x
Geplaatst: 03-07-13 09:53
Ik heb bij Webprint een canvas gemaakt tijdens een actie periode. Ik heb toen €38 betaald (inclusief verzendkosten) voor een canvas van 60x80cm. Het schijnt dat http://www.herinneringenoplinnen.nl/ ook een goede leverancier is van canvassen en netjes geprijsd, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee
als je iets op canvas af wilt laten drukken, kan het zijn dat verschillende aanbieders, verschillende maten hebben. Toen ik deze af wilde laten drukken, heb ik nog flink moeten zoeken naar iemand die deze maat voerde http://www.mijnalbum.nl/Foto-WDXGLXVT.jpg
shantal
Geplaatst: 03-07-13 10:02
Zat net even bij pixum te kijken maar pff die zijn duuurr!! En vind ik ook slechte service. Had toen al betaald en hun beweerde van niet ging gelukkig om een klein bedrag maar toch.
Dat is zeker goed nieuws ASH nu ervoor gaan
shantal
Geplaatst: 03-07-13 10:03
Die is leuk zeg van die koe hiihih
Die foto doet me denken aan ook een eigen foto van me paard;
Laatst bijgewerkt door shantal op 03-07-13 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
niet zelf gemaakt..... Hij stond bij ons in een lokaal blaadje. Vond hem zo gaaf. Heb toen een mailtje gestuurd naar de redactie. Zij mochten hem niet doorgeven, maar waren zo vriendelijk m'n mailtje door te sturen naar de maker. Daarvan heb ik de foto gekregen en heb ik hem op doek af laten drukken!
Was ook een Lucky moment zonder bij na te denken ''klik'' hihihh maar nooit gedacht met een simpele camera deze gemaakt te hebben. Maar had precies de goede belichting en positie, en makkelijke van hem was dat hij altijd wel een paar sec minuten zo bleef staan hihihi
M_aaike_
Geplaatst: 03-07-13 12:13
Omdat de echte schilderijen van haar, (voor mij) niet te betalen zijn. Zit ik de denken om een van deze reproducties te bestellen. http://www.pieternel.info/?q=nl/node/130 Mijn voorkeur gaat uit naar de rechter.
Kentaro
Geplaatst: 03-07-13 12:15
Mooi zeg!! (die middelste is toch degene die sakkia plaatste??)
Aantal vragen van een leek Wat plaats je eerst de keuken of de vloer.
Kosten koper betaal je zelf toch?
Whaah voel me dom XD
Kentaro
Geplaatst: 03-07-13 14:17
Dat ligt er aan wat je wilt! Als je plavuizen neemt, kun je er voor kiezen het door te laten lopen onder je keuken. Mocht je ooit een andere opstelling nemen, ligt er dezelfde vloer. Maar je zou ook eerst de keuken kunnen plaatsen, de tegels tegen de stelpootjes laten leggen en dan de plint erop. Bij laminaat/zijl zou ik voor het laatste kiezen.
We willen laminaat nemen. Dus dan eerst de keuken en dan de vloer
Kentaro
Geplaatst: 03-07-13 14:26
Zou ik zeker doen! Het is anders een stuk lastiger om de keuken waterpas te stellen. (Het isolatie materiaal onder laminaat veert, waardoor je aanrecht niet goed op z'n pootjes staat) Zou er wel op letten dat je een goede kwaliteit laminaat uit kiest. Je staat in je keuken vaak op dezelfde plaats en anders krijg je daar eerder slijt plekken.
Ik kom er even tussen want ik lees vaak met jullie mee maar dacht zal nu even wat plaatsen. Als je een schilderij in je hoofd hebt en je hebt er een plaatje van dan kan ik hem gewoon voor je maken. Prijs bespreken we is afhankelijk van wat de opdracht is.