Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen willen we die niet slopen voordat we aan de aanbouw beginnen, anders moeten we eerst weer een muur dichtmaken. Tekeningen en dergelijke moeten ook nog gemaakt worden, dus het duurt nog wel even.
Die zal dan ook ergens achterin de tuin komen. Pas als dit allemaal gerealiseerd is kunnen we met de aanleg van de tuin beginnen. Wat opzij van het grasveld staat zijn planten die we van onze vorige woning hebben meegenomen. Deze staan allemaal nog in potten in de grond, en zijn voornamelijk hortensia's en hosta's, en 2 acers. Zowel de hortensia's als de hosta's zijn niet zo'n gangbare soorten, vandaar dat we deze meegenomen hebben.

) maar die moet nog naar de achtertuin, over een tijdje dus. Ik zie overigens dat de notenboom net niet meer op de foto staat. In de voortuin hebben we voornamelijk gesnoeid en hedera verwijderd. Op de plekken voor de vijver waar nu hortensia's staan stonden enorme hedera-bossen. De hortensia's stonden compleet in de verdrukking, en zijn weer vrijgemaakt en verzet. Andere kant staan annabelle's, die zijn afgelopen donderdag gezet. De vijver ziet er nu weer niet uit, het waait en naast ons zit een eikenbos waar nogal veel troep vanaf komt.... Moet er dus weer even met het schepnet doorheen om dat eruit te vissen.
)

Je vindt het mooi of helemaal niet, haha! Maar een beetje kleur is wel leuk vind ik. Veel buren met erg saaie/kale tuinen hier...
En tja, die kan ik niet even bij een tuincentrum kopen, bijzondere soort. O, zal eens een foto laten zien.
Joolien schreef:Oeh leuk die kleur idd, ik wil ook iets in mijn tuin schilderen en dit geeft wel inspiratie
Ik ben als verrassing voor mijn vriend die een week op vakantie is de tuin aan het inkleuren. Weten jullie welke struik dit is?
http://i.marktplaats.com/00/s/NzI2WDU0N ... q/$_85.JPG
Ik ben nu al verliefd op de border![]()
[ Afbeelding ]
en veel grondbedekkers. Dar wil ik nog meer van.
En hij staat al bijna vol. Ik wil enkel nog een groene en rode esdoorn en de waterpartij, dan zijn we er wel.