[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:16

Weet iemand trouwens of er al iets bekend is over een eventuele update voor Whatsapp? Begin een beetje gek te worden van de kuren die het begint te vertonen en de verouderde interface begint me echt keihard te irriteren :=

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:19

Emmaa_ schreef:
Weet iemand trouwens of er al iets bekend is over een eventuele update voor Whatsapp? Begin een beetje gek te worden van de kuren die het begint te vertonen en de verouderde interface begint me echt keihard te irriteren :=

Ik word er ook helemaal gek van, ik heb geen smsbundel maar moet afentoe gewoon smsen omdat ik zie dat de whatsapp berichten weer eens niet aankomen _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:20

Jess schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik word er ook helemaal gek van, ik heb geen smsbundel maar moet afentoe gewoon smsen omdat ik zie dat de whatsapp berichten weer eens niet aankomen _-:(

Bij mij komt het nog wel aan, maar steeds vaker zegt hij dat ik verbinding heb terwijl ik geen berichten kan versturen, duurt dan echt 10 minuten voor hij opnieuw gaat verbinden. Of mijn hele scherm is ineens fiets up en dan geeft hij een soort extra balk tussen het strookje waar ik in kan typen en mijn toetsenbord.. Krijg er echt hoofdpijn van af en toe :')

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:22

Hmm dat heb ik dan weer niet, maar het is wel tijd dat ze er wat aan doen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:19

Die extra balk heb ik ook af en toe. Dan heeft hij hem niet goed geopend. Even terug naar het overzichtsscherm en dan weer terug de chat in en dan is dat weg.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:04

Hoihoi, over een tijdje is mijn abbo bij mijn telefoon afgelopen, en aangezien hij echt het loodje gelegd heeft ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik was eens aan het kijken voor een iphone, (ben me bewust van de kosten), en vroeg me af of het toestel naar wens voldoet? Aangezien ik het toch wel een grote smak geld vind, en ik veel verhalen hoor dat hij trager is geworden sinds de nieuwste IOS is uitgekomen, en de batterij sneller leeg gaat?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:08

Emmaa_ schreef:
Trouwens zijn er meer mensen die bij ios 7 op de Iphone hebben dat soms pictogrammen wat donkerder van kleur zijn (niet actief?), en als je dan dat programmatje opent dan is daarna de kleur weer normaal??? :+
Met de Ipad heb ik er (tot nu toe) geen 'last' van.

Ja!! Dit heb ik ook :P[/quote]

Ja! ik ook! Vroeg me ook al af wat dat was!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:10

Emmaa_ schreef:
Bij mij komt het nog wel aan, maar steeds vaker zegt hij dat ik verbinding heb terwijl ik geen berichten kan versturen, duurt dan echt 10 minuten voor hij opnieuw gaat verbinden. Of mijn hele scherm is ineens fiets up en dan geeft hij een soort extra balk tussen het strookje waar ik in kan typen en mijn toetsenbord.. Krijg er echt hoofdpijn van af en toe :')

Ja, irritant he!
Vraag me ook sterk af wanneer die update er gaat komen. en dan hoop ik toch op wat nieuwe allert toontjes.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:11

Ik wil nooit meer een ander merk, iPhone is echt heerlijk gebruiksvriendelijk en degelijk :)
Die van mij is niet langzamer geworden sinds de nieuwe versie, en de batterij gaat ongeveer twee dagen mee als ik er niet te veel mee doe. Ik heb de 4S.

Mijn iMac heb ik inmiddels geupgrade naar Mavericks. Werkt wel handig, met die tabbladen!
Ik wil binnenkort wat extra geheugen erbij zetten. Heb nu 4GB maar dat zit toch vrij snel vol, dus ik wil er eigenlijk 4 gig bij stoppen. Iemand ervaring daarmee?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:17

8nnemiek schreef:
Ik wil nooit meer een ander merk, iPhone is echt heerlijk gebruiksvriendelijk en degelijk :)
Die van mij is niet langzamer geworden sinds de nieuwe versie, en de batterij gaat ongeveer twee dagen mee als ik er niet te veel mee doe. Ik heb de 4S.

Mijn iMac heb ik inmiddels geupgrade naar Mavericks. Werkt wel handig, met die tabbladen!
Ik wil binnenkort wat extra geheugen erbij zetten. Heb nu 4GB maar dat zit toch vrij snel vol, dus ik wil er eigenlijk 4 gig bij stoppen. Iemand ervaring daarmee?

Welke iMac heb je? :)

Hoe zit dat met dat Mavericks? Wat zijn de grootste verschillen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:25

Ik heb een 27" i5 van begin 2011.
Met vier geheugenslots waarvan twee gevuld met 2x 2GB. Daar wil ik er dus nog 2x2 of zelfs 2x4 bij zetten :)

Grootste verschil voor mij zijn toch wel de tabbladen, ik zat altijd te klooien met een hoop finder vensters die allemaal naast elkaar open stonden..
Verder apple maps toegevoegd, een iCloud Keychain, nieuwe meldingen, bestanden taggen..
http://www.apple.com/nl/osx/
En helemaal gratis :D Zelfs vanuit Snow Leopard kun je gratis in een keer upgraden :)

Ik hoor het m'n schoonbroer nog heel trots vertellen, dat windows 8 'maar' 100 euro kostte om te upgraden :')
Zo'n echte windhoos-computernerd.. ik ben em altijd aan t pesten als er weer eens iets niet werkt aan z'n computer :)) zeg ik, och joh, maak het jezelf toch niet zo moeilijk en koop gewoon een mac.. :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:33

Als het goed is kan daar max 32 GB in, dus 4x 8 GB. Dan zou ik er gewoon 2x 4 GB bij zetten. :j

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 14:34

ik vind iBookes erg handig met Mavericks, op 27 inch een boek lezen, zonder leesbril!!!!

Ik krijg alleen MS (tja) Lync2013 niet aan de praat en dat heb ik nodig voor m'n werk en ze komen volgende week glasvezelmodem van kpn installeren met een cdrom..... tja, daar zit ik dan met m'n iMac....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 15:25

Ik denk dat ik idd maar 2x 4 GB erin zet. Ik heb het (nog) niet nodig, hij gaat nu af en toe iets over de 4GB heen, maar dan heb ik iig zeker genoeg voor de komende jaren :D

Morrie, je hebt een nieuwe iMac zonder cd-drive dus? Even bellen met kpn? Ik neem aan dat ze toch regelmatig computers en laptops zonder cd drive tegen komen.. Ze zullen dezelfde bestanden vast ook wel op USB stick hebben lijkt me..
Of als je wel vaker een cd/dvd wil gebruiken, gewoon een externe cd-drive kopen :) Die zijn niet zo gek duur.

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:15

Wie heeft er nog goede ipad app aanraders? :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:52

8nnemiek schreef:
Ik denk dat ik idd maar 2x 4 GB erin zet. Ik heb het (nog) niet nodig, hij gaat nu af en toe iets over de 4GB heen, maar dan heb ik iig zeker genoeg voor de komende jaren :D

Morrie, je hebt een nieuwe iMac zonder cd-drive dus? Even bellen met kpn? Ik neem aan dat ze toch regelmatig computers en laptops zonder cd drive tegen komen.. Ze zullen dezelfde bestanden vast ook wel op USB stick hebben lijkt me..
Of als je wel vaker een cd/dvd wil gebruiken, gewoon een externe cd-drive kopen :) Die zijn niet zo gek duur.

ik heb me suf zitten zoeken, al hun mail is niet te reply-en, ik kan ze niet mailen omdat mijn kpn mail pas geactiveerd is als de boel is aangesloten en er staat nergens een tel.nr. op de site... lekker dan weer, moet ik een oude windows laptop gaan opdiepen en aan de praat zien te krijgen. Ik heb verder alleen nog maar Apple apparatuur en ik gebruik nooit meer cd(rom)'s....

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:46

8nnemiek schreef:
Ik heb een 27" i5 van begin 2011.
Met vier geheugenslots waarvan twee gevuld met 2x 2GB. Daar wil ik er dus nog 2x2 of zelfs 2x4 bij zetten :)

Grootste verschil voor mij zijn toch wel de tabbladen, ik zat altijd te klooien met een hoop finder vensters die allemaal naast elkaar open stonden..
Verder apple maps toegevoegd, een iCloud Keychain, nieuwe meldingen, bestanden taggen..
http://www.apple.com/nl/osx/
En helemaal gratis :D Zelfs vanuit Snow Leopard kun je gratis in een keer upgraden :)

Ik hoor het m'n schoonbroer nog heel trots vertellen, dat windows 8 'maar' 100 euro kostte om te upgraden :')
Zo'n echte windhoos-computernerd.. ik ben em altijd aan t pesten als er weer eens iets niet werkt aan z'n computer :)) zeg ik, och joh, maak het jezelf toch niet zo moeilijk en koop gewoon een mac.. :')

:j :j :j
Ik had in januari nieuwe pc nodig, was aan't twijfelen tussen MacBook en een HP Envy.
Voor de Macbook 17" was het exact €1000,- duurder dan de HP, een 17.3"
Naar hardware etc gekeken, HP kwam er zelfs beter uit! dus de HP gekocht
Daarna op stage met iMac leren werken, een iPhone gekocht ook en Jezus, wat heb ik al spijt van de HP. Had dan veel beter die 1000,- extra uitgegeven
'Gewoon' werk doet hij prima maar batterij is twee keer niets (ivm MacBook zéker) de 3D die erop zat heeft nooit gewerkt en het montageprogramma dat hij moest kunnen draaien en "Dat gaat hij met deze hardware en processor zeker kunnen" heb ik nooit aan de praat kunnen krijgen. -O-

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 09:09

Activeren met CD is bij KPN glas niet nodig hoor ;)

Heeft iemand zijn gloedjefonkelnieuwe iPhone 5S/5C al kunnen knuffelen? :D Heb de mijne gisteren besteld dus hopelijk komt hij volgende week, was volgens Vodafone nog op voorraad... :)

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 10:28

Choiix schreef:

Heeft iemand zijn gloedjefonkelnieuwe iPhone 5S/5C al kunnen knuffelen? :D Heb de mijne gisteren besteld dus hopelijk komt hij volgende week, was volgens Vodafone nog op voorraad... :)

Welke heb jij besteld? 5S of 5C? Welke kleur? :D

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 10:51

5S Space Grey 16GB. Enige wat ik er op heb is Spotify, TomTom Europe en Netflix dus heb aan 16GB zat. Ben heel benieuwd naar 4G, hopelijk werken Facebook en Spotify dan ook wat vlotter.

Ik moest maar 94,99 bijbetalen dus het was een nobrainer of ik voor de 5C of de 5S ging. Mijn vader zijn abbo mocht verlengd worden en hij wil niet naar een nieuwere iPhone omdat hij bang is dat hij iOS7 niet snapt (hij heeft eindelijk zijn (door mij vorig jaar aan hem gegeven) iPhone 4 door) dus ik heb gewoon bijzonder veel geluk :) Kan dus ook m'n eigen sim only blijven gebruiken met 10GB internet op 4G :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 11:17

Choiix schreef:

zal mij benieuwen, ik laat er een monteur voor komen. Volgens de jongen die het glasvezelgedoe kwam aanleggen moet je net mazzel hebben bij KPN, hij adviseerde me om Ziggo er nog zeker 3 maanden bij te houden.

Citaat:

helaas niet, ik heb net een 5.... moet nog ff sparen, maar wie weet, straks 13e maand...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:02

Denk dat ik morgen de kleuren van de 5C in de winkel ga bekijken. Kan verlengen, goede timing! :):)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:00

Hier gaat de 5 nog een jaartje mee!
Al vind ik die kleurtjes wel erg leuk moet ik zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:02

Ik mag helaas door diefstal nog 2 jaar met mijn 4.... Zit er dan toch aan te denken om over een tijdje in ieder geval een 5 op de kop te tikken via MP of iets in die trant

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:40

Wellicht dat hier iemand is die mij kan helpen.

Ik kreeg een update van iMovie dus zo gezegd zo gedaan maar ik snap er geen hol van en ben helemaal niet blij met de nieuwe versie dus ik heb het hele programma verwijdert. Iemand enig idee hoe ik de oude versie terug kan krijgen?