Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Weet iemand trouwens of er al iets bekend is over een eventuele update voor Whatsapp? Begin een beetje gek te worden van de kuren die het begint te vertonen en de verouderde interface begint me echt keihard te irriteren
Jess schreef:Emmaa_ schreef:Weet iemand trouwens of er al iets bekend is over een eventuele update voor Whatsapp? Begin een beetje gek te worden van de kuren die het begint te vertonen en de verouderde interface begint me echt keihard te irriteren
Ik word er ook helemaal gek van, ik heb geen smsbundel maar moet afentoe gewoon smsen omdat ik zie dat de whatsapp berichten weer eens niet aankomen
Emmaa_ schreef:Trouwens zijn er meer mensen die bij ios 7 op de Iphone hebben dat soms pictogrammen wat donkerder van kleur zijn (niet actief?), en als je dan dat programmatje opent dan is daarna de kleur weer normaal???![]()
Met de Ipad heb ik er (tot nu toe) geen 'last' van.
Emmaa_ schreef:Bij mij komt het nog wel aan, maar steeds vaker zegt hij dat ik verbinding heb terwijl ik geen berichten kan versturen, duurt dan echt 10 minuten voor hij opnieuw gaat verbinden. Of mijn hele scherm is ineens fiets up en dan geeft hij een soort extra balk tussen het strookje waar ik in kan typen en mijn toetsenbord.. Krijg er echt hoofdpijn van af en toe
8nnemiek schreef:Ik wil nooit meer een ander merk, iPhone is echt heerlijk gebruiksvriendelijk en degelijk![]()
Die van mij is niet langzamer geworden sinds de nieuwe versie, en de batterij gaat ongeveer twee dagen mee als ik er niet te veel mee doe. Ik heb de 4S.
Mijn iMac heb ik inmiddels geupgrade naar Mavericks. Werkt wel handig, met die tabbladen!
Ik wil binnenkort wat extra geheugen erbij zetten. Heb nu 4GB maar dat zit toch vrij snel vol, dus ik wil er eigenlijk 4 gig bij stoppen. Iemand ervaring daarmee?
8nnemiek schreef:Ik denk dat ik idd maar 2x 4 GB erin zet. Ik heb het (nog) niet nodig, hij gaat nu af en toe iets over de 4GB heen, maar dan heb ik iig zeker genoeg voor de komende jaren![]()
Morrie, je hebt een nieuwe iMac zonder cd-drive dus? Even bellen met kpn? Ik neem aan dat ze toch regelmatig computers en laptops zonder cd drive tegen komen.. Ze zullen dezelfde bestanden vast ook wel op USB stick hebben lijkt me..
Of als je wel vaker een cd/dvd wil gebruiken, gewoon een externe cd-drive kopenDie zijn niet zo gek duur.
8nnemiek schreef:Ik heb een 27" i5 van begin 2011.
Met vier geheugenslots waarvan twee gevuld met 2x 2GB. Daar wil ik er dus nog 2x2 of zelfs 2x4 bij zetten![]()
Grootste verschil voor mij zijn toch wel de tabbladen, ik zat altijd te klooien met een hoop finder vensters die allemaal naast elkaar open stonden..
Verder apple maps toegevoegd, een iCloud Keychain, nieuwe meldingen, bestanden taggen..
http://www.apple.com/nl/osx/
En helemaal gratisZelfs vanuit Snow Leopard kun je gratis in een keer upgraden
![]()
Ik hoor het m'n schoonbroer nog heel trots vertellen, dat windows 8 'maar' 100 euro kostte om te upgraden![]()
Zo'n echte windhoos-computernerd.. ik ben em altijd aan t pesten als er weer eens iets niet werkt aan z'n computerzeg ik, och joh, maak het jezelf toch niet zo moeilijk en koop gewoon een mac..
Choiix schreef:Activeren met CD is bij KPN glas niet nodig hoor
Citaat:Heeft iemand zijn gloedjefonkelnieuwe iPhone 5S/5C al kunnen knuffelen?Heb de mijne gisteren besteld dus hopelijk komt hij volgende week, was volgens Vodafone nog op voorraad...