Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alexandra__ schreef:Dat is fijn Djilna!
Ik wist helemaal niet kobo's waterdicht zijn! Allemaal?
Ik ben intussen heel blij met m'n aliexpress e readervoldoet helemaal aan de verwachtingen !
Waar downloaden jullie e books?
Keet schreef:Ik woon met een boekenschrijver in huis en begrijp heel goed waarom er zo weinig verschil tussen zit.
Shadow0 schreef:Overigens zou ik heel graag combi's willen kopen: het papieren boek en de e-versie, omdat ik wel van papieren boeken hou, en ze ook wel graag in mijn kast heb, maar er ook genoeg redenen zijn om ze op mijn reader beschikbaar te hebben. Helaas wordt die mogelijkheid niet vaak geboden. En dan zou ik best een of twee euro bovenop de papieren prijs willen betalen (maar veel meer dan dat ook niet, want je koopt het boek al.)
Het eindigt er nu vaak mee dat ik niet kan kiezen wat ik wil en uiteindelijk niks koop(Zelfde met de hoge boekenprijs - bij een lagere boekenprijs zou ik vrijwel zeker netto flink meer geld uitgeven aan boeken.)
Veulen84 schreef:Ik vind ebooks vooral duur omdat ik ze niet onbeperkt kan doorgeven. Papieren boeken gaan hier van hand tot hand. Iedereen leest ze. Als ik mijn ebook met iemand wil delen dan mag dat niet. Die persoon moet dan een nieuwe kopen.