Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Wij gaan naar €0,42 per kWh en €1,85 per m3 gas. Het was €0,29 en €1,36. Dus het valt nog mee, maar ik laat de verwarming lekker op 18 staan
mysa schreef:idinn schreef:Wij gaan naar €0,42 per kWh en €1,85 per m3 gas. Het was €0,29 en €1,36. Dus het valt nog mee, maar ik laat de verwarming lekker op 18 staan
Wat een verschillende prijzen, wij gaan naar 89 cent (uit m'n hoofd, in elk geval ergens in de 80 per kwh en € 3,33 per m3 gas. Mijn nieuwe termijnbedrag wordt 985...
Veel te hoog ingeschat, trouwens.
Van de Bron conformeert zich trouwens aan de ACM termijn van dertig dagen. Kreeg net mail.
Babsiej schreef:Hoeveel betaal ik nu voor gas?
1,63 variabel + 0,548 + 0,196?
[ [url=m/Oi3pc4.png]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:Voor de liefhebbers van de plais Unique Living Lars, hebben jullie de Unique living Coby al gezien? Het ziet eruit als het materiaal van de Lars, maar dan als omslagdoek voor over je schouders en rug. Ik heb er een besteld, ben benieuwd.
https://www.klaasvaakshop.nl/woonaccess ... slagplaids
[ Afbeelding ]
Yessy schreef:Babsiej schreef:Hoeveel betaal ik nu voor gas?
1,63 variabel + 0,548 + 0,196?
[ [url=m/Oi3pc4.png]Afbeelding[/url] ]
Nee je betaalt die 1,63 per m3, als je die twee getallen daar direct onder bij elkaar op telt komt je op die 1,63 uit. Alles wat in het blok daar weer onder staat zijn je vaste kosten. Die veranderen niet als je meer of minder gas verbruikt.
secricible schreef:Die klap in de nek hebben de meesten al gehadmaar in anderhalf jaar kan heel veel gebeuren.
Maar ik ben ook heel dankbaar dat ik in juli het aanbod voor een jaarcontract heb aangepakt en hoop vurig dat het volgende winter weer wat normaler is
chanicha schreef:secricible schreef:Die klap in de nek hebben de meesten al gehadmaar in anderhalf jaar kan heel veel gebeuren.
Maar ik ben ook heel dankbaar dat ik in juli het aanbod voor een jaarcontract heb aangepakt en hoop vurig dat het volgende winter weer wat normaler is
Klopt, ik ben ook blij dat ik dit heb afgesloten maar als ik de nu geldende prijzen zie ga ik toch denken ook omdat er gezegd werd door Jetten dat het gas niet meer op het oude niveau komt.
Maureen95 schreef:Hebben meer mensen in de Oxxio app dat je jaarcheck niet meer zichtbaar is? Ik zou rond de € 750 terugkrijgen in november maar ik zie er niks meer van![]()
[ [url=m/hrJxu1.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Sorry, maar wat een onding die cape
Er zullen best mensen zijn die zoiets wel fijn vinden, maar ik zou hem nooit kopen vanwege:
- hij bedekt je amper, lekker alsnog kou op je borst![]()
- knopen, dus daar komt tocht doorheen (maarja dat komt door de grote openingen toch wel)
- je kan niet echt meer iets met je armen?
Ofwel: ermee op de bank zitten is niet lekker want je bent niet goed bedekt.
Er mee aan een bureautje werken wordt hem ook niet, want dan zit je met je armen.
Tijdens huishoudelijke klusjes / koken zelfde probleem.
Wanneer draag je zo'n kansloos ding dan joh
mag schreef:Iemand ervaring met slimme stekkers?
Ik lees dat je eigenlijk alle stekkers eruit moet halen omdat er sprake kan zijn van lekstroom. Bijv. van je waterkoker, koffiezetapparaat, tv enz.
Met een slimme stekker kun je dat voorkomen. Er zijn stekkers die ook het stroomverbruik meten. Ook zouden er stekkers zijn die automatisch uitschakelen als bijv. Je telefoon volledig is opgeladen.
Er zijn zoveel aanbieders van slimme stekkers dat ik door de bimen t bos niet meer zie. Zelfs action heeft ze, zijn ze allemaal veilig? Je werkt toch met WiFi?
Wie heeft een goede tip?