Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amyyy schreef:Bedankt allemaal! Pff wat een stress, een huis kopen. Ik heb mijn bod nog best verhoogd. Als koopcontract is ondertekend zal ik hier alles delen. Nu eerst zsm ondertekenen want de biedingen bleven binnen komen.
Fijn dat je hypotheek is geregeld Lieke! Wanneer is de geplande overdracht? Dat wordt een Amersfoort feestje als het weer allemaal mag
Amyyy schreef:Heb je wel een bod uitgebracht al Azmay? En ben je al wezen kijken?
Amyyy schreef:Spannend equisync! Zijn er nog meer geïnteresseerden? Of is de markt daar minder overspannen dat je nog lager kan bieden?
Brainless schreef:Zonder (voorlopig)koopcontract heb je nog geen bindend contract, dus je kan prima "ja" zeggen en maandag gaan overleggen.
Brainless schreef:Maar een hypotheekadviseur die jullie niet kent (en geen gegevens heeft enz) kan niet zoveel advies geven.
Als je vragen over de aankoop hebt (qua waarde woning en evt aanvullende voorwaarde bij koop) kun je beter een aankoopmakelaar inschakelen.
manzano schreef:Brainless schreef:Voor het afsluiten van een hypotheek heb je sowieso een hypotheekadviseur nodig.
Hebben jullie die dan nog niet?
Kan ook prima online zonder adviseur tegenwoordig.
Ik heb ook geen adviseur. Die zoek ik wel als ik een huis heb gevonden ooit haha