Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tine10 schreef:Ben me net helemaal het ongans geschrokken. Zit nog te trillen op mijn benen. Brrrr..
Netjes op buienradar gekeken (ja, ik weet het, maar wat moet je anders) en op lightning maps... niets aan de hand. Het zou de rest van de dag droog blijven. Dus ik ga lekker mennen met Amerigo. Zijn we een kwartiertje bezig, komen er ineens hele dikke druppen, maar het is maar kort, dus we gaan gewoon lekker door, we zijn tenslotte niet van suiker.
Komt er toch ineens een gigantische onweersklap. Pony schrikt zich het apezuur en gaat er vol vandoor. Uiteraard waren we net op de linkerhand (ongunstig want ik zit rechts) en we gaan compleet stuurloos door de bak, gelukkig in de grote bak (30x60)
Wat ben ik blij met mijn stabiele wagen want ondanks bochten naar links niet om gegaan. Na een paar heel snelle rondes (wat een impuls wink-emoticon ) gelukkig weer controle kunnen krijgen en maar met wagen en al de schuur in gereden. (past maar heel net, maar goed, we zijn tenslotte meerdere keren (reserve) kampioen geweest in de vaardigheid)
Einde training voor vandaag. Arme pony.
Het komt nu echt met bakken naar beneden. Toch fijn die buienradar....
tine10 schreef:drawerlover schreef:Ja op veel plekken wel. Hier pas vanavond zoals het er nu uit ziet
Nou, ik heb net ervaren dat dat ineens heel anders kan zijnZo zag het er voor hier namelijk ook uit.