Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:40

Jullie zitten ook cht al lekker aan de aardbeien zie ik. Ik heb nog niet echt aardbeien gehaald. Zie ze hier voor 2,- het goedkoopste. Maar dacht die zijn nog niet echt lekker. Smaken goed dus? Als ik daar eenmaal aan begin gaat zo’n bak meteen leeg namelijk :o

Ik vind diepvries fruit zo niet zo lekker. Wel ’s door de opgurt gedaan. Maar in de blender zal het niet uitmaken gok ik omda de structuur veranderd.

Chanen ja ik zag het inderdaad ook met die meloen. ik voel me dan altijd zo opgelicht als ik zoiets koop en achteraf blijkt het ergens anders 3 x zo goedkoop te zijn :=

Dimple hmm sushi is lekker! Geniet er van!

Lieke2 ik zou voor het liefde en passie brood inderdaad zo vroeg mogelijk gaan, dan heb je nog keuze. Vorige keer ben ik een paar keer in de week terug geweest omdat het op was/ de smaken die ik wilde er niet meer waren. Nu is de actie ook maar drie dagen. Misschien stom maar ik ga er rond een uur of 9 heen en als het op is fiets ik een AH verder. Vind het ook zo lekker brood!
En wbt kattenvoer, ik koop altijd een 15?kg zak voor mijn konijnen, doe die in een grote afsluitbare bak en vul daarnaast een kleine bak zodat de grote zak redelijk luchtdicht blijft. Werkt prima.

Ben nu al heel blij met mijn envelopjes. Heb 75,- wat ik nog gewoon ‘op’ kan maken mocht er nog iets tussenkomen of bepaalde dingen duurder uitvallen en de rest redelijk ingeschat en nu nog een mooi spaarbedrag. Dus dat is fijn en besloten het geld dat ik over heb uit de envelopjes even aan de kant te leggen terug in het bakje omdat ik het nogal lastig vind met inschatten met geld en dan bras ik dat geld in ieder geval niet op als ik het later bij iets anders te kort kom. Kan dat dan mooi daarbij.

Ik doe geen boodschappen bij Coop. Zat er iets leuks bij?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:47

Als ze dingen die in de aanbieding zijn bij AH niet op voorraad zijn, kan je bij de servicebalie een briefje halen. Hiermee kan je, wanneer het product er wel is, de aanbieding alsnog voor die prijs meenemen

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:16

Oh dat wist ik niet, handig om te weten! Thanks :).
Coop is voor mij de supermarkt die op loopafstand zit, dus daar ga ik meestal heen (scheelt benzine). Bij iedere 10 euro kreeg je een actie zegel en bij bepaalde actieproducten, en bij 60 stuks krijg je een krat boodschappen ter waarde van 40 euro..

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:22

haha serieus? :P Goed om te weten vnan die briefjes!

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:31

ditano schreef:
Zoek je wat specifieks dan lieke 2 ?
Dan kan ik wel eens voor kijken . :D

In de aanbieding is de Coca Cola zelfs 0,53 cent per liter Rampshellie :j
Op het moment bij Kaufland 0,79 cent voor 1,5 liter .
@Kaatje ; Dat is appels met peren vergelijk ....de huismerken kosten hier al helemaal geen drol .

Sorry dat ik zomaar jullie topic binnen kom vallen ;) Ik ben al een tijdje een stille meelezer en vroeg me even af of die aanbieding deze week nog is of alleen vorige week? Ik ga zelf altijd naar de Lidl in duitsland, omdat de kaufland een stukje verder rijden is. Maar met de hoeveelheden fris die er hier doorheen gaan is zo'n aanbieding wel de moeite om een stukje om te rijden. Ik kan alleen de aanbieding niet terug vinden op de kaufland site (kan ook aan mijn waardeloze duits liggen ;) )

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:05

Vanochtend ook weer boodschappen gedaan, was 46 euro kwijt van de 60 euro budget die ik heb.
Normaal altijd wel tegen de 60 euro kwijt dus heb nu wel 2x het bonnetje nagekeken of ze alles wel had gescand en toen nog een paar keer nagerekend of het echt wel klopte :=
Maar goed...alles klopte...sta er nog steeds versteld van :D

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:44

nientje78 schreef:
Vanochtend ook weer boodschappen gedaan, was 46 euro kwijt van de 60 euro budget die ik heb.
Normaal altijd wel tegen de 60 euro kwijt dus heb nu wel 2x het bonnetje nagekeken of ze alles wel had gescand en toen nog een paar keer nagerekend of het echt wel klopte :=
Maar goed...alles klopte...sta er nog steeds versteld van :D

+:)+ +:)+ goed bezig!! :D

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:46

@koenlover ;dat waren idd de aanbiedingen van afgelopen week .

Hier een link van deze week ;

http://www.kaufland.de/Home/01_Angebote ... ex.jsp#top
Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief .
Meestal wisselen Coca cola , fanta , Pepsi reclames zich af .

De Nestle Ijsthee 0,77 cent voor 1,5 liter
Denk dat volgende week de Pepsi weer in de reclame is :D

Anders ook eens vaker bij de Trinkgut kijken ?

http://www.trinkgut.de/angebote/handzettel

@Lieke ; Ik ben je nog niet vergeten , moet morgen toch naar de DM dan kan ik effe speuren of ze je
creme hebben.

Ik doe wel boodschappen bij de Coop , maar geen zegeltjes gespaard .

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:25

Olympia schreef:
En we zagen lekkere ijsjes liggen. Stonden eigenlijk niet op mijn boodschappen lijstje, maar ach, of ik nou vla haal als toetje en nog wat anders, of 2 pakken ijsjes voor 2 weken, dat maakt dan ook niet meer. :) Die waren 1.59 ps .. Dat waren de bonbon ijs, zag ze met mint ijs liggen :9

Wat voor ijs is dat precies?? Ik ben gék op Mint ijs, maar er is in Nederland bijna niet aan te komen. Maar bonbon ijs zegt mij niks, kom dan normaal ook nooit bij de Aldi :=

@ Rampshellie, wij hebben een Coop hier in de wijk tegenwoordig, dus heb wel wat zegeltjes meegekregen maar bij lange na niet genoeg voor een krat helaas. Vind die dingen altijd geweldig, maar kom te graag bij andere supermarkten, vooral AH, om al mijn boodschappen bij de Coop te doen :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:28

Het een ijs op een stokje.. Wel klein ijsje.. Zeg maar de helft van een dubbellikker, zoiets.. En dan omhulsel is van chocolade en de binnenkant is van mintijs.. :9

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:18

Dat klinkt echt belachelijk lekker, ik denk dat ik van de week even een ritje Aldi ga doen :)) Dankjewel!

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 07:32

@Ditano, zou je mss ook willen kijken wat oil of olaz kost? (total effects :o )
Bedankt!!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 08:17

Mintijs klinkt heel vies :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:43

Olympia schreef:
Het een ijs op een stokje.. Wel klein ijsje.. Zeg maar de helft van een dubbellikker, zoiets.. En dan omhulsel is van chocolade en de binnenkant is van mintijs.. :9

Bah dat klinkt niet lekker :=
Net als dat after eight ofzo.. Brrrr.....

Hier weer een boodschappenlijstje gemaakt voor de komende dagen, we hebben maar heel weinig nodig, dus wordt een goedkoop weekje! :D

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:25

Mmm, als het zoiets als after eight is moet ik daar hier ook maar eens voor zoeken.

Deze week doe ik het goed met de boodschappen, 22 euro. Maar heb afgelopen weken ook een paar keer teveel uitgegeven. Ach, over het algemeen zit ik rond de 25 euro per week. Dus dat valt wel mee.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:39

Ik ben klaar met boodschappen tot dinsdag (tot dan moest ik met mijn eerste envelop doen) en heb nog ong. 10,- over in mijn envelopje van deze week :) Begint goed. Met de hamsterweken nu ook echt al zoveel in huis. Ik denk zelfs dat ik komende wéken wel voor 10/15,- per week klaar kan zijn (Voor verse spullen) :)

Ik heb trouwens 8 liefde en passie broden gescoord en paste nog precies in mijn vriezer. Echt super lekker. Was helemaal gelukkig toen ik net een sneetje at :') . Dus daar kan ik de komende 3 maanden ook mee vooruit.

Ik vind after eight ook niet lekker hihi!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:00

Chocolade-mint is een heerlijke combinatie, denk maar eens aan de bekende after eight snoepjes. Jammie! :9

Vanmorgen helaas weer geen geluk met de haring. Waarschijnlijk was ik te vroeg, want ze waren zelfs de broden nog aan het afbakken. Gelukkig heb ik wel een heerlijk Liefde & Passie brood mee kunnen nemen. Maar.... dankzij de tip van Douraque heb ik nu wel een reclamecheque (jaja, zo heten ze echt) en kan ik volgende week gewoon nog profiteren van de aanbieding. :D Zal alleen mijn eetplannen voor vanavond bij moeten stellen.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:04

ditano schreef:
@koenlover ;dat waren idd de aanbiedingen van afgelopen week .

Hier een link van deze week ;

http://www.kaufland.de/Home/01_Angebote ... ex.jsp#top
Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief .
Meestal wisselen Coca cola , fanta , Pepsi reclames zich af .

De Nestle Ijsthee 0,77 cent voor 1,5 liter
Denk dat volgende week de Pepsi weer in de reclame is :D

Anders ook eens vaker bij de Trinkgut kijken ?

http://www.trinkgut.de/angebote/handzettel

@Lieke ; Ik ben je nog niet vergeten , moet morgen toch naar de DM dan kan ik effe speuren of ze je
creme hebben.

Ik doe wel boodschappen bij de Coop , maar geen zegeltjes gespaard .

Thanks! Trinkgut gaan we ook wel vaak heen, en de lidl heeft ook goedkope A-merken vaak! Sowieso schelen de standaard prijzen van fris (en andere dingen) al veel, maar een goeie aanbieding is natuurlijk altijd weer mooi meegenomen ;)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:57

Ik vind lidl juist niet altijd goedkoop.
Cola kan ik bij ah weer goedkoper krijgen ( bij lidl 0,65 en bij ah 0,34).
Pasta soorten zijn ook weer goedkoper.
Ijsthee
Maar de groenten, fruit en vlees bij de lidl zijn weer goedkoper dan bij ah

claudiaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:27

lidl heeft ook goedkope vaatwasser tabletten.. ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:36

Olympia schreef:

Vandaag wezen kijken, maar niks kunnen vinden wat er ook maar op leek |( Zelfs nog bij de Lidl gekeken voor het geval je ze door elkaar had gehaald in je post :+ We hebben hier nog een Aldi, maar had vandaag geen tijd meer. Van de week daar nog maar even kijken dan. :j

Edit: Is dit waar ik naar moet zoeken? http://www.holidayice.de/images/reposit ... onbons.jpg

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:33

Yes klopt helemaal. :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 19:04

lieke2 schreef:
@ditano, ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat zoiets bv kost bij jullie: van Clinique de Super Rescue Antioxidant Night Moisturizer (ziet er zo uit [ Afbeelding ]

Heb hem bij de Dld Douglas gevonden , is zo te zien in NL0,15 cent goedkoper . :D

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 19:44

lieke2 schreef:
@Ditano, zou je mss ook willen kijken wat oil of olaz kost? (total effects :o )
Bedankt!!

Van internet geplukt ....

http://www.drovita.de/olaz/total-effects/

Ik heb zelf vandaag de Olaz Total Effects 7 in one Verstevigende nachtcrème gekocht 50 gram
voor 9,95 E , bij de Kruitvat op internet zag ik 20,33 E.
En meteen 2 flessen a (200 ml ) sun lotion en een fles apres lotion (400 ml)meegenomen, alvast voor de vakantie in September .Van Nivea , bij de Kruitvat zou ik 45,07 kwijt zijn geweest .
Nu rond de 20 Euro ....

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:52

Ik heb vandaag 20 euro bespaard met benen harsen :').