Ik vind diepvries fruit zo niet zo lekker. Wel ’s door de opgurt gedaan. Maar in de blender zal het niet uitmaken gok ik omda de structuur veranderd.
Chanen ja ik zag het inderdaad ook met die meloen. ik voel me dan altijd zo opgelicht als ik zoiets koop en achteraf blijkt het ergens anders 3 x zo goedkoop te zijn

Dimple hmm sushi is lekker! Geniet er van!
Lieke2 ik zou voor het liefde en passie brood inderdaad zo vroeg mogelijk gaan, dan heb je nog keuze. Vorige keer ben ik een paar keer in de week terug geweest omdat het op was/ de smaken die ik wilde er niet meer waren. Nu is de actie ook maar drie dagen. Misschien stom maar ik ga er rond een uur of 9 heen en als het op is fiets ik een AH verder. Vind het ook zo lekker brood!
En wbt kattenvoer, ik koop altijd een 15?kg zak voor mijn konijnen, doe die in een grote afsluitbare bak en vul daarnaast een kleine bak zodat de grote zak redelijk luchtdicht blijft. Werkt prima.
Ben nu al heel blij met mijn envelopjes. Heb 75,- wat ik nog gewoon ‘op’ kan maken mocht er nog iets tussenkomen of bepaalde dingen duurder uitvallen en de rest redelijk ingeschat en nu nog een mooi spaarbedrag. Dus dat is fijn en besloten het geld dat ik over heb uit de envelopjes even aan de kant te leggen terug in het bakje omdat ik het nogal lastig vind met inschatten met geld en dan bras ik dat geld in ieder geval niet op als ik het later bij iets anders te kort kom. Kan dat dan mooi daarbij.
Ik doe geen boodschappen bij Coop. Zat er iets leuks bij?