Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gewoonmarie schreef:Jolien, wat gaaf je tuin met dat cortenstaal! Denk dat als hrt af is echt super mooi lijkt! Weet je al wat voor planten je gaat doen?
Morgen, het valt me op dat je bijna overal wel een antwoord op hebt, heb je een studie gedaan over planten ofzo? Of puur uit hobby? Gewoon intresse hoor!
Maikee schreef:Ja zoiets had ik inderdaad ook al in gedachte, bedankt! Heb inderdaad niet veel verstand van planten maar wel een handige opa en oma die mij dat vast kunnen leren! Zou ik er ook van die eetbare plantjes in kunnen zetten? Of is dat veel meer werk?
Hoe breed zou je dat stukje tuin dan maken bij de border? Mijn tuin is ongeveer 5 meter breed.
En wat zou ik dan aan de achterkant zetten, langs mijn tuinhuisje zeg maar?
Zal de aanbiedingen bij de aldi en lidl dan even in de gaten houden! Ik moet trouwens wel zeggen dat tegen die schutting wel pas op het laatste van de dag zon is, zijn dat er dan ook de juiste planten voor?
Morganlefay schreef:Goof schreef:Ik vind die blauwe schuur echt briljant, toffe kleur!
En miljaar is echt het briljantste woord ever trouwens
Suske en Wiske lezen, geeft een gigantische uitbreiding van je (Vlaamse) woordenschat