[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:30

*valt binnen*

Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje voor mijn iPhone Nano, 4e generatie. Weet iemand waar die nog verkrijgbaar zijn?

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:05

Ik heb ook even een vraagje tussendoor. Ik heb de iPhone 4S en heb een bookcase. Maar natuurlijk heb ik weer een hoesje waar het gat van de lens/flitser te klein is. Precies het zelfde probleem had ik met de 3GS. Heeft iemand enig idee war ik een hoesje kan kopen dat wel past, niet onwijs duur is maar toch een leuk patroon heeft? Het liefst een bookcase.

Bedankt. :)

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:52

Heeft dat iets met IOS 7 te maken dat mijn 4s opeens af en toe spontaan uit gaat en dan opnieuw start en weer aan gaat ?
Krijg iedere keer de zenuwen !

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:41

datzelfde heb ik ook! eerst was het als ik nog 14% batterij had dat hij ineens uit ging, nu doet ie het al bij 25% batterij :( echt irritant!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 14:53

Ik heb een app die al twee dagen aan het update is...
Hij staat bij updates in de App store maar als ik op installeren wil klikken gaat dat niet.
Op mijn basisscherm zegt maar istie ook gewoon donkerder zeg maar met zo'n laadbalkje.

Gsm aan en uitleggen heeft niet geholpen.
Wie heeft een tip?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 16:24

UltimOo schreef:
datzelfde heb ik ook! eerst was het als ik nog 14% batterij had dat hij ineens uit ging, nu doet ie het al bij 25% batterij :( echt irritant!

Ja inderdaad, gisteren ook opeens met 20% en toen ging ie weer aan, gek ding.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:24

Iemand hier ervaring met het vervangen van de batterij van een iPod (3G)?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:04

Hebben jullie na installeren iOS 7 problemen met FaceTime ?

Ik kan dus met sommige contacten niet FaceTimen, ik krijg een kader dat die persoon "niet beschikbaar" is voor FaceTimen terwijl de persoon in kwestie wel contact met mij kan leggen via FaceTime.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 00:26

Is een iPad fijn voor aantekeningen maken e.d? Ik wil namelijk een klein compact laptopje/tablet, want ik heb een grote (windows) laptop, dus het zou wel handig zijn als je het makkelijk kan overzetten. Iemand ervaring? :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:00

_flo_ schreef:
Hebben jullie na installeren iOS 7 problemen met FaceTime ?

Ik kan dus met sommige contacten niet FaceTimen, ik krijg een kader dat die persoon "niet beschikbaar" is voor FaceTimen terwijl de persoon in kwestie wel contact met mij kan leggen via FaceTime.

Hier hetzelfde mijn moeder en ik faceTimen regelmatig en hebben een 4 en 4s word er zo gek van!

Zijn er ook mensen die gek worden van Imovie -:(- ik wil hier van 3 dagen duinen een kort filmpje van maken alleen staat de laaste dag in Iphoto en de andere 2 op de server. Moet nu voor iedere dag 1 uur wachten!! -:(- iemand een ander snel programma ik moet hem morgen afhebben

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 20:46

Oke ik heb Hotmail op mijn Iphone gezet dus krijg daar mijn mail binnen.
Maar ik heb heel veel submappen in mn Hotmail
hoe kan het dat hij deze niet weergeeft op mijn telefoon?

Daarnaast is het zo dat als ik een email van mijn telefoon verwijder blijft hij wel op mijn Hotmail op de pc staan of op internet hoe je dat wil noemen...

HELP

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:27

Dat van die mailtjes had ik ook op mijn android dat probleem ligt echt tussen de slechte overschakeling van hotmail en android/Apple
Van die supmappen heb ik geen idee wat je daarmee bedoeld

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:32

Hallo!

Mijn abbonement van m'n iphone 4 loopt af dus inmiddels aan het kijken voor iphone 5.
Iemand ervaringen met iphone (5) icm met een Tele2 abonnement?
Zie een aanbieding die wel gunstig is. Nu bij hi dus zelf geen ervaring met Tele2.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:39

Ik heb eindelijk eens de tijd genomen om mijn iPhone up te daten naar iOS7. Maar nou kan ik niet vinden waar ik het draaien de beeldrichting kan blokkeren. Of eigenlijk, deblokkeren zodat hij weer meedraaid als ik mijn telefoon draai.
Iemand enige idee waar die knop bij iOS 7 zit?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:47

Van beneden naar boven schuiven zodat je een pop upscherm krijgt. Daarin zit een knopje voor die draaifunctie.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:25

thx!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:43

_Judith schreef:
Is een iPad fijn voor aantekeningen maken e.d? Ik wil namelijk een klein compact laptopje/tablet, want ik heb een grote (windows) laptop, dus het zou wel handig zijn als je het makkelijk kan overzetten. Iemand ervaring? :)

Ik heb mijn ipad speciaal aangeschaft voor het maken van aantekeningen op school. Ik heb er dan een hoesje bij met toetsenbord, zodat hij in een soort laptop veranderd. Ideaal. Veel langere batterijduur dan een laptop!

Alleen jammer dat we sinds dit jaar laptops moeten hebben voor school die aan bepaalde eisen moeten voldoen. Mijn ipad doet dat niet (mijn oude gewone laptop overigens ook niet), dus ik moet alsnog een laptop aanschaffen.

Maar voor aantekeningen vind ik de ipad ideaal!! Ik heb dan vaak ook mijn studiewijzer open op de ipad, zodat ik niet zoveel boeken hoef mee te slepen. Studiematerialen zijn bij ons als pdf beschikbaar en kan ik dus makkelijk openen op de ipad.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 08:19

Ik zie dat er een nieuwe update beschikbaar is; Mavericks.. en ook nog helemaal gratis :) Iemand al ge-update?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:26

Ik draai het al een maand of anderhalf en ben er ZEER tevreden over!! Vooral het werken met meerdere schermen is er enorm op vooruit gegaan :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:48

Even een vraagje! :D
Zijn er mensen die een iPad mini gebruiken voor school? Ik vroeg me af of een iPad mini of een normale iPad fijner is voor schoolwerk...

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:11

Joanieke schreef:
Zijn er mensen die een iPad mini gebruiken voor school? Ik vroeg me af of een iPad mini of een normale iPad fijner is voor schoolwerk...

Maakt niet zo veel uit, maar ik zou er dan wel een (goed) toetsenbordje bij kopen, anders is het echt waardeloos voor studie, vind ik.

Trouwens zijn er meer mensen die bij ios 7 op de Iphone hebben dat soms pictogrammen wat donkerder van kleur zijn (niet actief?), en als je dan dat programmatje opent dan is daarna de kleur weer normaal??? :+
Met de Ipad heb ik er (tot nu toe) geen 'last' van.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:21

Ja, dat donkerder zijn van icoontjes is mij ook opgevallen! Geen idee waarom!

Joanieke. Ik vind de ipad mini geniaal, ook voor studie. Als je veel van plan bent te gaan typen zou ik er inderdaad ook een toetsenbordje bij nemen. Maar ook "geschreven" aantekeningen zijn er super fijn op.

Misschien is de nieuw aangekondigde iPad air wel nog fijner, omdat die ook wat betreft gewicht een stuk lichter is nu. Maar die is wel gelijk een stuk duurder.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:23

Dispar_Vulgo schreef:
Trouwens zijn er meer mensen die bij ios 7 op de Iphone hebben dat soms pictogrammen wat donkerder van kleur zijn (niet actief?), en als je dan dat programmatje opent dan is daarna de kleur weer normaal??? :+

Dat heb ik afentoe ook :j , dacht al dat het aan mijn telefoon lag (Iphone 4 en aan vervanging toe)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:24

Dispar_Vulgo schreef:
Joanieke schreef:

Maakt niet zo veel uit, maar ik zou er dan wel een (goed) toetsenbordje bij kopen, anders is het echt waardeloos voor studie, vind ik.

Ja!! Dit heb ik ook :P

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:09

Vreemd, ik dacht dat ik de enige was! Heb het ook alleen echt op m'n telefoon..

Ik probeerde het al te googlen maar kon er niks over vinden