Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_flo_ schreef:Hebben jullie na installeren iOS 7 problemen met FaceTime ?
Ik kan dus met sommige contacten niet FaceTimen, ik krijg een kader dat die persoon "niet beschikbaar" is voor FaceTimen terwijl de persoon in kwestie wel contact met mij kan leggen via FaceTime.
_Judith schreef:Is een iPad fijn voor aantekeningen maken e.d? Ik wil namelijk een klein compact laptopje/tablet, want ik heb een grote (windows) laptop, dus het zou wel handig zijn als je het makkelijk kan overzetten. Iemand ervaring?
Joanieke schreef:Even een vraagje!
Zijn er mensen die een iPad mini gebruiken voor school? Ik vroeg me af of een iPad mini of een normale iPad fijner is voor schoolwerk...
Dispar_Vulgo schreef:Trouwens zijn er meer mensen die bij ios 7 op de Iphone hebben dat soms pictogrammen wat donkerder van kleur zijn (niet actief?), en als je dan dat programmatje opent dan is daarna de kleur weer normaal???![]()
Met de Ipad heb ik er (tot nu toe) geen 'last' van.
Dispar_Vulgo schreef:Joanieke schreef:Even een vraagje!
Zijn er mensen die een iPad mini gebruiken voor school? Ik vroeg me af of een iPad mini of een normale iPad fijner is voor schoolwerk...
Maakt niet zo veel uit, maar ik zou er dan wel een (goed) toetsenbordje bij kopen, anders is het echt waardeloos voor studie, vind ik.
Trouwens zijn er meer mensen die bij ios 7 op de Iphone hebben dat soms pictogrammen wat donkerder van kleur zijn (niet actief?), en als je dan dat programmatje opent dan is daarna de kleur weer normaal???![]()
Met de Ipad heb ik er (tot nu toe) geen 'last' van.