Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:x_spekkie_x schreef:Drama drama, na Android 4.0 kun je schijnbaar geen apps meer verplaatsen naar de SD-kaart? Wie dat verzonnen heeft...
Oh echt niet?![]()
Nog steeds wel hoor, een steeds vaker worden apps direct al op extern geheugen geïnstalleerd ipv intern.
xMarloes schreef:Maar het lijkt me sterk dat sommige apps niet op een sd kaart kunnen gezet worden...
x_spekkie_x schreef:xMarloes schreef:Maar het lijkt me sterk dat sommige apps niet op een sd kaart kunnen gezet worden...
Sommige? Wat dacht je van alle apps die niet naar de SD-kaart kunnen? Schijnt een Jellybean (4.1) kwaal te zijn. Echt heel vervelend, want dat betekent dus ook dat mijn navigatiesysteem kaarten op mijn interne geheugen moeten, zonde!
x_spekkie_x schreef:Quad schreef:En om welke telefoon gaat het?
Samsung Galaxy Core
xMarloes schreef:Oh fijn...dus als ik een samsung galaxy s4 mini koop met 8gb geheugen krijg ik dalijk hetzelfde verhaal als wat ik met mijn ace nu heb?
Quad schreef:xMarloes schreef:Oh fijn...dus als ik een samsung galaxy s4 mini koop met 8gb geheugen krijg ik dalijk hetzelfde verhaal als wat ik met mijn ace nu heb?
Nee, de Ace is kampioen hierin. Daar heb je maar 135MB ruimte voor apps en die is echt zo vol. Bij 20MB vrije ruimte krijg je al een notificatie die je niet weg krijgt omdat het geheugen bijna vol zou zijn.
Een Galaxy Ace is echt een onding.
Quad schreef:x_spekkie_x schreef:Samsung Galaxy Core
Okay, 8GB intern geheugen waarvan zo'n 5GB vrij voor data en 3GB voor systeem en apps.
Ruimte voor SD kaart waar je je foto's en muziek op kwijt kan.
Een navigatie app slaat altijd de maps op SD kaart, als deze geplaatst is. Zo werkt het bij Navigon, Sygic en TomTom.