Fijn dat je hypotheek is geregeld Lieke! Wanneer is de geplande overdracht? Dat wordt een Amersfoort feestje als het weer allemaal mag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amyyy schreef:Bedankt allemaal! Pff wat een stress, een huis kopen. Ik heb mijn bod nog best verhoogd. Als koopcontract is ondertekend zal ik hier alles delen. Nu eerst zsm ondertekenen want de biedingen bleven binnen komen.
Fijn dat je hypotheek is geregeld Lieke! Wanneer is de geplande overdracht? Dat wordt een Amersfoort feestje als het weer allemaal mag
Fitzroy schreef:Gefeliciteerd Amyy en Lieke.
Rinske, dat hadden wij ook. Wij hebben de kosten van de verbouwing maar net aan terug gekregen. Gekocht in 2004 en verkocht verleden jaar oktober. Ze zeggen toch ook dat je een verbouwing vooral voor jezelf moet doen.
De grootste klap hebben wij gemaakt met het huis ervoor. Een hoekwoning die verkocht werd in euro’s voor hetzelfde als wat wij er in guldens voor hadden betaald.
Schuin tegenover mij is het hier ook hard gegaan. Binnen 10 dagen werd het bord te koop voorzien van een verkocht-bordje (en dus niet eens onder voorbehoud).