Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik woon nu 2 jaar alleen maar ik vind mijn huisje niet sfeervol, knus, gezellig ingericht. Ik voel me vaak ook slecht in mijn vel, wie zou mij kunnen helpen met wat ideeen, eventueel links van spullen die ik zou kunnen bestellen om het leuker te maken. Ik zou wel graag via pb fotos willen sturen ivm dat dit topic mij iets te snel gaat.
ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt idinn schreef:Heb je planten? Gordijnen? Leuke lampen/kappen? Kleed? Kussens? Kleur op de muur? Wat voor inrichting heb je? Met zo weinig info zonder foto is het wel heel lastig advies geven..
_Lorette_ schreef:De drempel om te helpen is wel minder groot als je de foto's hier al plaatst en dan vervolgens laat reageren via pb.En zo heel chaotisch is het niet, toch?
_Lorette_ schreef:De drempel om te helpen is wel minder groot als je de foto's hier al plaatst en dan vervolgens laat reageren via pb.En zo heel chaotisch is het niet, toch?

Verder zou ik wat kleur toevoegen, nu is het beetje flets.
DubbelDun schreef:@xPareltje: De kamer is ook erg eenzijdig qua kleur. Nu hoeft het natuurlijk niet 'bont' te worden, maar met kleur breng je ook wel sfeer.
Dus van welke kleuren hou je ??
Maar ik ben vaak bang dat als ik iets leuks heb gezien en besteld, dat het achteraf echt helemaal niet mijn ding meer is. Vandaar dat ik hier om advies vraag en wat jullie hier mooi zouden bij passen. Ik hou eigenlijk van wel alle kleurtjes behalve echt fletse kleuren zoals paars, rood, geel, oranje
idinn schreef:Kan je op de plek onder de veer een laag tafeltje of iets kwijt? Met daar dan wat plantjes bv op of kaarsen. Die muur is nu inderdaad heel wit en kaal. En je kleed bij de bank zou ik vervangen voor iets veel groters, wat het vlak bank/stoel opvultVerder zou ik wat kleur toevoegen, nu is het beetje flets.
Qua planten: kijk eens in het tuincentrum bij de schaduwplanten! Althans bij ons hebben ze daar een hele aparte hoek van. Of even googlen, zo heel donker is je ruimte niet vergeleken mijn huis. En die staat vol planten
Ga ik zeker eens naar opzoek, alleen even kijken welke kleur. Ja qua vloerkleed ben ik echt een regelrechte ramp. Ik heb aantal maanden geleden hier al om tips gevraagd, alleen vind ik het gewoon moeilijk welke kleur er bij deze vloer past. Heb je misschien leuke ideetjes voor een vloerkleed? 
Zand of oker zou het goed doen zonder dat het té wordt.
maar ik sta ook zeker open voor leuke adviezen wat betreft meer kleur in mijn huisje!
Maar dat lijkt me zeker wel een leuk idee, ga morgen meteen eens even kijken!
Heb stiekem al even liggen rond speuren op internet.
groter en een lekker contrast er in, alles is al rustig, een blikvanger is dan zeer welkom naar mijn idee.