gedeeld door drie, dat moet ik kunnen onthouden! Alleen erg lastig als het veel flitst en er veel lange rommels zijn.. Maargoed, meestal zolang er niet van die harde knetters zijn is het niet extreem dichtbij geloof ik. Buienradar wisselt constant, erg lastig. Ben onderhand maar m'n bed in gekropen, ik lees zo nog wat en hoop dat ik de nacht overleef
Hier kan ik eindelijk genieten van een disco zonder geluid
DewiRox
Geplaatst: 31-08-15 00:42
Ariannee schreef:
Ik douche al jaren met onweer, nooit iets gebeurd
Ik heb het toch gedaan, ik heb het ook overleeft
moyra
Geplaatst: 31-08-15 01:22
Goh ik begin aan mezelf te merken dat ik niet eens nerveus ben Volgens mij begin ik te wennen aan het onweer we krijgen de laatste tijd ook zoveel De klappen zijn wel echt enorme dreunen zeg vanavond Veel zwaarder als woensdag.
nts19
Geplaatst: 31-08-15 01:35
Hier net een gigantische bui achter de rug wat nu eindelijk aan het afzakken is. Hagel zo groot als een pingpong balletje, regen zoveel dat heel de straat en tuin onder water staat en niet meer weg gaat, het stroomt als een gek lijkt wel een rivier. En het flits behoorlijk. Wc dat overspoelt. Zelfs me vader kwam uit bed.
Zoveel regen hier het afgelopen half uur, zelfs mijn kat werd er bang van. Arm paard....... De hele zooi zal weer blank staan
tootje71
Geplaatst: 31-08-15 06:48
heb met watten in mijn oren geprobeerd te slapen maar niet echt gelukt wat een regen is er gevallen niet normaal , de onweer wel goed gehoord maar had niet de indruk dat het boven ons was , en dan wordt het vandaag weer broeierig warm..
PrizTwir
Geplaatst: 31-08-15 08:21
Hier heeft het geregend en gerommeld vannacht. Ik heb niks gemerkt van flitsen.
Nu regent het ook en het onweert. Ik moet straks naar school op de fiets, maar ik neem geloof ik toch maar de bus. Vind ik iets veiliger.
Edit: nu flitst het wel....
Laatst bijgewerkt door PrizTwir op 31-08-15 08:22, in het totaal 1 keer bewerkt