Weet iemand toevallig of de action nog de cartridges heeft? Ze hadden een tijdje terug cartridges voor €10.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xZiva_ schreef:Dan kan het zijn dat die medewerker ze nog nooit gezien heeft.. Ik krjjg ook wel eens vragen van klanten, dat ik denk: hebben wij dat dan?![]()
Maar de textielverf zit dus wel in het vaste assortiment (of jullie moeten een klein filiaal hebben? )
Jolien87 schreef:loadihra schreef:Ik meld me ook maar even.
Heeft iemand ervaring met de spuitbussen verf? Om fietsen oid te spuiten
3 jaar geleden heb ik mijn fiets overgespoten met spuitverf van de Action. Eerst met primer behandeld en vervolgens 3 lagen verf eroverheen. Het zit er nog steeds goed op.
SpeechLess schreef:SpeechLess schreef:Oké, dankjeDan ga ik morgen even kijken of ik ze kan vinden.
Ze hadden ze helaas toch niet (kalenders van 2015)Wel weer allerlei andere spulletjes gekocht
![]()
xZiva_ schreef:SpeechLess schreef:Ze hadden ze helaas toch niet (kalenders van 2015)Wel weer allerlei andere spulletjes gekocht
![]()
Oh![]()
Hier zijn ze er nog wel namelijk.. Maar nou hebben wij ook een groot filliaal. Moet ik er anders 1 opsturen?
Konstantine schreef:Voor degene die een kalender zoekt: zoek een filiaal van Boekenvoordeel, die hebben ze voor een paar cent!