Ik heb een stel aardbeienplanten op mijn balkon staan en kan je vertellen dat ze het ontdanks het weer prima doen. 1.49 euro voor een bak aardbeien vind ik trouwens ook absoluut niet duur. Het is dat ik ze nu gratis kan plukken, anders had ik misschien ook wel een bak meegenomen.
Blingh schreef:Ik had gisteren kersen gehaald bij de lidl 0,53 vent per 100 gram. Kom ik stomtoevallig bij de plus, 500 gram voor E1,49. Dus ook gelijk maar een schaal gehaald. Ben echt dol op kersen.
Zo heb ik een week of twee geleden voor 1,59 euro een galiameloen gekocht bij de AH, omdat ze daar in de aanbieding waren. Kwam ik er later in de week achter dat ze bij de Plus maar 1,29 euro kosten en de Lidl ze zelfs voor 89 cent in de winkel had liggen! Ik heb er uit pure baldadigheid daarom nog maar een bij de Lidl gekocht.
Gisteren heb ik voor iets minder dan 14 euro boodschappen gedaan bij de Lidl en de AH. Vooral bij de AH had ik flink wat bonusvoordeel, omdat ik bijna alleen maar producten mee heb genomen waarvan de tweede gratis was. Vegetarische schijven, cherrytomaten, thee, Cup a Soup. Alleen de kappertjes waren niet in de aanbieding. Helaas was de haring al op, maar ik wil donderdag toch nog heen voor het Liefde & Passie brood, dus hopelijk heb ik dan meer geluk.
Bij de Lidl heb ik alleen de sla en nectarines uit de aanbieding gekocht en verder nog wat standaard boodschappen als groente en fruit, broodbeleg en dergelijke. Met de boodschappen die ik donderdag nog moet halen denk ik redelijk aan mijn voorgenomen budget van 20 euro te zitten.