[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 11:37

Mijn moeder vertelde me hetzelfde, heb ik gelijk gedaan. Nu benieuwd of het helpt.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:30

Bij iOS 6 kon ik dubbelklikken op de grote ronde knop en dan de icoontjes ingedrukt houden, dan kreeg je rode kruisjes en zo kon ik hem opschonen. Bij iOS 7 werkt dit niet. Weet iemand hoe het wel werkt bij iOS 7???

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:31

Had kon mn iPhone wel 2seconde wifi vinden.
Kon er alleen niet op drukken, was dat ef jammer. -O- -O-

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:33

maikeltje schreef:
Bij iOS 6 kon ik dubbelklikken op de grote ronde knop en dan de icoontjes ingedrukt houden, dan kreeg je rode kruisjes en zo kon ik hem opschonen. Bij iOS 7 werkt dit niet. Weet iemand hoe het wel werkt bij iOS 7???

Naar boven swipe

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 16:38

Idd, naar boven vegen. Als je met meerdere vingers doet, gaan er ook meer tegelijk.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 12:11

De gratis app van de dag is vandaag PDF Expert! Normaal 8,99 dus tipje voor degenen die m anders te duur vinden :-)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:05

Ik heb zojuist allemaal nieuwe muziek erop gezet, maar er staan uitroeptekentjes voor in iTunes? Kan ze ook niet afspelen op mijn iPhone. Synchroniseren helpt niet..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:07

Hoe heb je dat gedaan?
Eerst muziek in je I tunes gezet?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:12

Ja, Youtube filmpjes converten en dan in iTunes zetten, dan synchroniseren. Normaal staan ze dan gewoon op mijn telefoon, alleen nu staan ze er wel maar ik kan ze niet afspelen.. Zou dit komen door iOS 7?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:34

Dat zou kunnen...
Anders ff Googlen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:08

WillemYntJee schreef:
De gratis app van de dag is vandaag PDF Expert! Normaal 8,99 dus tipje voor degenen die m anders te duur vinden :-)

Wouw, als je die nog niet hebt! Zeker downloaden. Super fijne app! (1 van mijn favorieten!)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:26

Welk programma voor tekstverwerking gebruiken jullie op de ipad? Ik heb docs to go, maar ik vindt hem toch wel erg te kortschieten in de lay out enzo.
Ik kan niet zien of ik een volle pagina heb, als ik een enter doe, maakt hij een mega groot gat tussen de regels etc.
Ik vroeg me dus af of er betere programma's zijn, deze mogen betaald zijn.

Ook ben ik op zoek naar een programma waarmee ik een pdf bestand kan bewerken. Dus bijvoorbeeld stukken tekst markeren/ highlighten en kanttekeningen maken. Ik heb de syllabi van mijn studie op de ipad, maar ik kan er niets mee behalve lezen. Dus ik print ze altijd uit om te markeren en dingen bij te schrijven enzo. Maar kan dit ook op de ipad? Hebben we daar nog een leuk appje voor? ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:33

Heeft dat gat tussen die regels niet te maken met de regelafstand? Dat veroorzaakt vanaf Word 2007 ook de grote afstand tussen de regels na een enter. Ik zou verwachten dat je die ergens in kan stellen. Bij een regelafstand van 1 ziet het er normaal uit.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:38

Helaas geen ervaring met iPad

Weet iemand wat Album-Artiest betekend bij info van het nummer? :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:45

Dorus schreef:
Heeft dat gat tussen die regels niet te maken met de regelafstand? Dat veroorzaakt vanaf Word 2007 ook de grote afstand tussen de regels na een enter. Ik zou verwachten dat je die ergens in kan stellen. Bij een regelafstand van 1 ziet het er normaal uit.

Ik heb daar wel mee zitten rommelen, met regelafstand, maar toen veranderde er eigenlijk niets...

Oh ja, nog een vraag, maar dan over de iphone:

IOS 7... Muziek...
Ik maak altijd verschillende afspeellijsten, eentje voor op het werk, auto, douche, eentje voor onlangstoegevoegde nummers etc. Als ik eerder nummers wilde toevoegen aan een afspeellijst kon ik zoeken op los nummer, artiest, album en afspeellijst. Maar nu staat er nummer, artiest, album en dan componist. Wat ik erg lastig zoeken vind. Ik heb namelijk altijd een afspeellijst met nieuwe nummers, en als ik die aan de afspeellijst voor het werk wil toevoegen moet ik dus tussen de enorme lijst met losse nummers zoeken. Alleen dan vergeet ik welke nummers ik ookalweer precies had. Dus adn moet ik het toevoegen afsluiten, naar de afspeellijst met nieuwe nummers gaan, titels onthouden, naar de afspeellijst gaan die ik wil aanpassen, op toevoegen klikken en dan weer in de enorme lijst met nummers gaan zoeken. En dan ben ik de helft van de titels al weer vergeten.
Kan ik aanpassen welke groepen er onderaan staan bij muziek? Ik kan het toevoegen ook via itunes doen natuurlijk, maar dat vergeet ik nog wel eens, en meestal pas ik mijn afspeellijsten op mijn telefoon zelf aan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:39

eilleen333 schreef:
Welk programma voor tekstverwerking gebruiken jullie op de ipad? Ik heb docs to go, maar ik vindt hem toch wel erg te kortschieten in de lay out enzo.
Ik kan niet zien of ik een volle pagina heb, als ik een enter doe, maakt hij een mega groot gat tussen de regels etc.
Ik vroeg me dus af of er betere programma's zijn, deze mogen betaald zijn.

Ook ben ik op zoek naar een programma waarmee ik een pdf bestand kan bewerken. Dus bijvoorbeeld stukken tekst markeren/ highlighten en kanttekeningen maken. Ik heb de syllabi van mijn studie op de ipad, maar ik kan er niets mee behalve lezen. Dus ik print ze altijd uit om te markeren en dingen bij te schrijven enzo. Maar kan dit ook op de ipad? Hebben we daar nog een leuk appje voor? ;)

Voor tekstverwerking gebruik ik quickoffice, maar die vind ik ook erg beperkt. Voldoet op zich wel in hele basis dingen. De opmaak van bestanden neemt die in docs opzich wel gewoon over, maar echt opmaken in dat programma gaat niet echt. Tenminste niet als je meer wilt dan enkele hele basis dingen.

Voor PDF zonder twijfel absoluut PDF expert. Een heerlijk programma! Echt haast mijn favoriete app op de ipad. Je kunt er vanalles aan markeren en bewerken. Zeker in combinatie met een app als PDF PROvider (een app die pdfjes maakt van documenten) echt super fijn. Het is de investering dubbel en dwars waard!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:28

Ik kom even binnen vallen.
Weten jullie of er ook (bord)spellen bestaan voor op de iPad die je tegen elkaar kunt spelen? Dus mijn vriend op zijn iPad en ik ook op mijn iPad.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:42

Wordfeud, mindfeud, de slimste mens (wel een iPhone app, maar op ipad te installeren en prima te spelen), monopoly kan geloof ik via WiFi. Ruzzle.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:24

Hoe gaat het ondertussen met de iOS 7 gebruikers? Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om m'n telefoon te updaten, maar ik begreep van m'n zusje dat er weer een update was geweest. Zijn de bugs daarmee opgelost?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:34

Ik heb helemaal geen last gehad van bugs, en ben er nu helemaal aan gewend en blij ermee :) vooral heb menu wat je tevoorschijn kan toveren zonder de telefoon te ontgrendelen vind ik echt super, met de stilte-knop en de zaklamp en rekenmachine.. Ideaal!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:54

Huh hoe doe je dat dan? Dat werkt op iPad ook?
Heb m nog niet op m'n iPhone 4 gezet, ben bang dat ie dat niet goed trekt. iPad staat t wel op :-)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:57

Op mijn 4s werkt ie prima, alle apps zijn nog lekker snel :)
Dat menu kun je gewoon van beneden omhoog swipen, maar ik weet niet of de iPad dat ook heeft.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:02

Wat ik vooral fijn vind is dat je inderdaad via dat menu ook de helderheid snel kan aanpassen. Ik veranderde dat nogal veel en dat is wel prettig.

Al heb ik wel dat stomme bewegen van die icoontjes uitgezet. Gek werd ik ervan, en het schijnt batterij te vreten. Heb het nu uitstaan. Heerlijk, rust op mijn scherm!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:02

Ja dat menu wel maar geen rekenmachine en zaklamp, niet storen zit er wel in.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:53