Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Undefined schreef:Mijn tweede Kobo Aura is na iets meer dan een jaar helemaal vastgelopen.. Mijn vorige ook al, toen heb ik een nieuwe gekregen.
Weten jullie of de nieuwer versies van de Kobo dit probleem niet hebben? Ik vind ze namelijk verder super fijn maar wil wel eens een ereader die het langer dan een jaar volhoudt..
Undefined schreef:Ik vind de service inderdaad prima, had hem eerst bij Wehkamp met 1 jaar garantie. Toen was hij er net binnen kapot gegaan (op 3 dagen na) en geld terug gekregen. Daarna besteld bij bol.com en nu dus weer opgestuurd binnen garantie, hoop op geld terug want repareren lukt ze denk ik niet.
Undefined schreef:Bedankt! Ik heb er echter geen problemen mee gehad omdat hij binnen het jaar kapot was. Nu bij Bol.com opgestuurd en benieuwd wat ze doen, aura is namelijk niet meer leverbaar.
Twijfel nu om over te stappen op Kindle, maar geen zin om steeds de bestanden de moeten converteren. Vind het echt jammer van de Kobo want verder wel een super ereader.
linoleum schreef:Alexandra, als ik jou was zou ik geld terug vragen en in Nederland een bestellen. Betaal je meer, maar heb je ook een echte en garantie. Want Aliexpress kennende is dit gewoon een namaak die er alleen op lijkt.
Shiloh schreef:Undefined schreef:Bedankt! Ik heb er echter geen problemen mee gehad omdat hij binnen het jaar kapot was. Nu bij Bol.com opgestuurd en benieuwd wat ze doen, aura is namelijk niet meer leverbaar.
Twijfel nu om over te stappen op Kindle, maar geen zin om steeds de bestanden de moeten converteren. Vind het echt jammer van de Kobo want verder wel een super ereader.
Als je Calibre gebruikt kost dat geen moeite hoor. Gewoon de epub in je bibliotheek laden. Als je dan zegt stuur naar apparaat zegt hij zelf dat het bestand niet de goede conversie is, en of hij moet converteren. Vervolgens zeg je gewoon ja. En dan zet Calibre dat vanzelf om, kost je op ja klikken, en ietsje langer wachten voor het op de ereader staat echt helemaal geen moeite.
Ik kan de kindle in ieder geval heel erg aanraden
Yv_ schreef:Kun ke met calibre ook de bestandsnamen wijzigen?
Ik heb de series op mn pc allemaal zo staan dat ze op volgorde staan (achternaam, voornaam, serie, deel, titel), maar mn ereader sorteert ze op titel. Als ik ze sorteer op auteur, hebben sommige bestanden blijkbaar totaal andere namen (beginnend met puntjes, vreemde tekens etc). Is flink vervelend want ik moet nu googke erbij pakken voor de juiste volgorde (of pc als ik thuis ben). Vraag me af of calibre dat kan oplossen.