Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:Samsung Galaxy Core is vergelijkbaar aan de Samsung Galaxy S3 mini. Ik kan geen grote verschillen ontdekken, behalve dat de Core nieuwer is (1,2Ghz processor ipv 1,0) en de Core een TFT scherm heeft en de mini een super Amoled.
Ik ben er nog steeds niet uit welke van de twee ik nou wil kopen
xMarloes schreef:Ff ik kan maar niet kiezen tussen de S3 mini en de s4 mini....
ga denk maar een keer naar de winkel om ze te bekijken van dichtbij....
Maar de Core is dus ook wel een goede concurrent voor hun?
De s4 mini, daar gaat toch wel mijn voorkeur naar uit. Maar het prijsverschil is 100 euro en dat is wel weer heel veel als je te telefoon kwa inhoud ga vergelijken....
xMarloes schreef:Ff ik kan maar niet kiezen tussen de S3 mini en de s4 mini....
De s4 mini, daar gaat toch wel mijn voorkeur naar uit. Maar het prijsverschil is 100 euro en dat is wel weer heel veel als je te telefoon kwa inhoud ga vergelijken....
Kentaro schreef:xMarloes schreef:Ff ik kan maar niet kiezen tussen de S3 mini en de s4 mini....
Hier precies zo (en nu ga ik ook nog twijfelen over de Core....)
Weet niet of je hier wat aan hebt?!
Toevallig vandaag de toestellen nog naast elkaar gehad in de winkel. Ik vond o.a. de 8 megapixel camera t.o.v. de 5 van de mini 3 wel een plus puntje voor de 4.
http://www.versusos.nl/vergelijking-sam ... y-s3-mini/
De S4 wel een radio, de S 3 niet.
Beperkte ruimte
De S4 mini is alleen verkrijgbaar in een variant met 8 GB intern geheugen waarvan er maar 5 GB overblijft voor de gebruiker. Het voordeel van de missende functies is dat deze in ieder geval geen ruimte innemen op het interne geheugen. Hierdoor heeft de S4 mini in verhouding 10% meer ruimte dan de Galaxy S4 (16 GB). Bij de S4 blijft er maar 9 GB over van de 16 GB. Het intern geheugen is vooral belangrijk voor het installeren van apps. Apps vragen steeds meer ruimte waardoor 5 GB toch een beetje karig is. Gelukkig is het geheugen wel uit te breiden met een geheugenkaartje waar je je foto's, video's en muziek op kwijt kunt.
Kentaro schreef:Ik heb nu een jurrasic parc toestel, dus voor mij is alles al meer/hoger.....![]()
![]()
Ik liep er alleen een beetje tegen aan dat ik het toestel in het blauw erg mooi vind, maar bij KPN hebben ze volgens zeggen de S3 wel in het blauw, maar de S4 niet(niet dat ik het daar van af zou laten hangen hoor!! Maar als ik dan weet dat ie er in het blauw is, wil ik hem hebben ook
)