Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Anders aankoop makelaar meenemen. Met een belachelijk laag bod raak je denk ik ook de goodwill weer kwijt.

Maar k heb het gezien! Hebben jullie dat huisje gekocht? Lekker zeg zo buitenaf... Krijg je de paarden ook aan huis?
Alleen dat is niet prioriteit nr 1. Aan het huis zelf moet ook nog erg veel gebeuren. Alles. Dus CV/vloeren/muren/badkamer/keuken/wc. Alles wat je maar kunt bedenken. Nog niet officieel gekocht. Alleen de oma van mijn vriend heeft hier altijd gewoond en die is naar een tehuis gegaan. Zodoende hebben wij de mogelijkheid om dit kunnen kopen. Dat is natuurlijk een kans die we nooit meer krijgen. En aangezien ook mijn vriend een hobby heeft waar ruimte voor nodig is grijpen we dit met beide handen aan!

Het gewoon op de woningmarkt kopen is onbetaalbaar!
Maar wel leuk, alles in onze eigen smaak! Vloerverwarming etc!
Gelukkig hebben we beide geen 2 linkerhanden en hebben we in dit huis ook alles zelf gedaan!

Pashon schreef:vergeet niet dat de niet op lucht gebasseerd word, meestal word er zo'n €5000,- spelingsruimte bij ingedaan maar meer ook niet.Wij hebben ons echt bescheurd van het lachen met een bod van €15000,- lager als onze vraagprijs, gelukkig zijn wij er met de mensen uitgekomen.
Morgen word onze woning getaxeerd en s'middags word het voorlopige koopcontract getekend.