Ik ook. Morgen heb ik geen tijd. Volgend weekend ook niet. Waarschijnlijk het weekend van 17 mei pas.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-25 08:05
Ze komen dinsdag voor het dak ipv woensdag. Fijn, elke dag dat ze eerder komen is meegenomen.
Voor Suzanne: Deze moet ik dus terug snoeien zeg je? Tot hoe ver en wanneer?
Suzanne F.
Geplaatst: 01-05-25 14:08
Oh wat leuk Marlies! Hij doet het prachtig. Ja deze moet je in september terugsnoeien. Zeker de helft terug of zelfs tweederde terug. De lange takken terugknippen. Dan wordt hij volgend jaar mooi voller.
In september is het niet meer zo rood, je zal zien dat hij anders kleurt. Als je onzeker bent dan wijs ik in september wel aan wat je eraf moet knippen.
Ik moet alleen even de code van mijn raam opzoeken. Maar ik twijfel of het wel past. In het filmpje lijkt de onderkant van het raam anders als dat van mij.
Ja klopt hoor, iets met 114 geloof ik. (zit nu op kantoor dus kan even niet kijken) Maar de onderkant van het raam lijkt anders dan die op het filmpje. Of zie jij dat niet?
Nu gekeken en nee ik denk niet dat het kan. Deze hor plaats je op de aftimmering. Bij jou loopt dat onderaan bij het schuine deel niet recht maar heb je nog weer die inham van onderaf zeg maar. Pfff lastig met woorden te zeggen maar dan heb je dus een gat nog.
Dat kan zoals eerder gezegd wel, mits je een hor neemt die van helemaal boven tot helemaal onder gaat. Dus 1 hor voor beide ramen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kijk gewoon even naar merk en code van je raam koop daar een passende set van het merk bij. Ja, dat is duurder maar past wel zoals jij het wil en levert geen rare wannabee-oplossingen.
Ik ben het met ikke eens. Het is duurder, maar de kans is groot dat je anders met een net-niet oplossing komt te zitten die je nooit gaat gebruiken, om dan volgend jaar alsnog de echte oplossing te kopen. Dan heeft het alleen maar meer gekost. Je bent van plan om hier lang te blijven, toch?