Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flicka12 schreef:Helaaslees ik ook weer mee hier.. afgelopen jaar een tijd meegelezen en toen ons huis gekocht. Onder de vraagprijs, met een super gunstige rente. Helaas gaan we uit elkaar en kunnen/willen we er beide niet blijven wonen.
Hopelijk kunnen we het een beetje gunstig verkopen, dat zou nog een schrale troost zijn in deze situatie![]()
Twee onder één kap nabij Leeuwarden, instapklaar, zonnepanelen etc..
Contact gehad met een aantal makelaars, er komen 3 langs voor een waardebepaling en met hun aanbod. Ben heel benieuwd. Iemand nog tips waar we naar moeten vragen of op moeten letten?
ingedebruijn schreef:Flicka12 schreef:Helaaslees ik ook weer mee hier.. afgelopen jaar een tijd meegelezen en toen ons huis gekocht. Onder de vraagprijs, met een super gunstige rente. Helaas gaan we uit elkaar en kunnen/willen we er beide niet blijven wonen.
Hopelijk kunnen we het een beetje gunstig verkopen, dat zou nog een schrale troost zijn in deze situatie![]()
Contact gehad met een aantal makelaars, er komen 3 langs voor een waardebepaling en met hun aanbod. Ben heel benieuwd. Iemand nog tips waar we naar moeten vragen of op moeten letten?
Wat rot zeg.. Kan me het nog goed herinneren. Hopelijk kunnen jullie het goed verkopen en komen jullie er goed uit samen. Sterkte!
Flicka12 schreef:Helaaslees ik ook weer mee hier.. afgelopen jaar een tijd meegelezen en toen ons huis gekocht. Onder de vraagprijs, met een super gunstige rente. Helaas gaan we uit elkaar en kunnen/willen we er beide niet blijven wonen.
Rambogirl schreef:Rambogirl schreef:Wij kunnen waarschijnlijk tot morgen op onze nagels bijten.
Er wordt voor ons een bod uitgebracht op een woning om 16:55h. 17:00h sluit het.
Ons is echt uitgelegd dat er toch nog altijd veel tussen makelaars en relaties wordt gecommuniceerd over biedingen. Zo kunnen wij nu al het bod neerleggen, maar zou het kunnen gebeuren dat de verkopende makelaar 1 van zn contacten informeert waardoor die eroverheen zouden kunnen bieden, waar je als bieder dan natuurlijk geen weet van hebt.
Ons bod is geaccepteerd!![]()
We zijn nu 1,5 maand op zoek geweest naar een huis, hebben op 3 huizen geboden en deze derde x is het gelukt! We waren schijnbaar wel overboden, maar gezien de voorwaarden, hebben ze voor ons bod gekozen.