Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:In Dalfsen zag ik nog een aantrekkelijk geprijsd huis met 8000 m
https://www.funda.nl/koop/dalfsen/huis- ... erdijk-12/
Maar heb verder niet gekeken.
MarjanB schreef:Vind t alsnog vrij veel geld, je bent zo 3 ton verder en dan is t nog steeds Dalfsen.
Wij hebben voor maandag een bezichtiging staan, maar net een rapport van eerdere bouwtechnische keuring binnen. 10k aan kosten waarvan wij denken hoe kom je in hemels naam aan “maar” 10k uitgok dat het daarom eerder ook is stukgelopen met vorige kopers. Moeten hele stukken dak vervangen (platte daken) kruipruimte onvoldoende geventileerd en corrosie leidingen. Electra moet vervangen en dan nog een aantal punten als scheuren en hemelwaterafvoer. Oh ja en wellicht nog asbest
Flicka12 schreef:MarjanB schreef:Vind t alsnog vrij veel geld, je bent zo 3 ton verder en dan is t nog steeds Dalfsen.
Wij hebben voor maandag een bezichtiging staan, maar net een rapport van eerdere bouwtechnische keuring binnen. 10k aan kosten waarvan wij denken hoe kom je in hemels naam aan “maar” 10k uitgok dat het daarom eerder ook is stukgelopen met vorige kopers. Moeten hele stukken dak vervangen (platte daken) kruipruimte onvoldoende geventileerd en corrosie leidingen. Electra moet vervangen en dan nog een aantal punten als scheuren en hemelwaterafvoer. Oh ja en wellicht nog asbest
Vaak zijn die kosten alleen maar voor meer advies en verder onderzoek over hoe en wat en niet echt de kosten om het helemaal goed te maken, tenminste dat is mijn ervaring.
MarjanB schreef:Vind t alsnog vrij veel geld, je bent zo 3 ton verder en dan is t nog steeds Dalfsen.
MarjanB schreef:
MarjanB schreef:Flicka12 schreef:Vaak zijn die kosten alleen maar voor meer advies en verder onderzoek over hoe en wat en niet echt de kosten om het helemaal goed te maken, tenminste dat is mijn ervaring.
Ik heb er weinig ervaring mee maar zo interpreteer ik het nu wel gezien er maar 300 euro wordt gerekend voor nieuwe stoppenkast en schakelmateriaal en stopcontacten. Denk dan moet je vast ook nog de bedrading doen?