Accuut

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarJon schreef:manzano schreef:
Dit huis stond vroeger altijd nog meer verscholen in de bomen. Was het geheim van Opende, niemand wist wie er woonde en je zag er ook nooit iemand. Als kind zo vaak langs gefietst en gelopen, nooit geweten dat er nog zo'n groot stuk land bij zit.
xxCYNNxx schreef:Suzanne F. schreef:
Jij noemt het killing...ik noem het; een kans om de huizenmarkt weer naar een gezond en betaalbaar niveau te brengen, zodat mensen weer de kans krijgen een huis te kopen die groter is dan een veredelde hondenhok.
Wel zwaar ruk voor diegenen die de afgelopen paar jaar een huis hebben gekocht, want die verliezen een hoop waarde, maar heel eerlijk; de huizenmarkt in Nederland is niet meer gezond te noemen met fantasieprijzen die steeds hoger en hoger komen te liggen. Met name de randstad, met als dieptepunt Amsterdam, is gewoon gekkenwerk geworden met de huizenprijzen.
Rebecca schreef:De vloek van starnmeer ?
Deze lijkt van buiten net een loods
https://www.funda.nl/koop/stavoren/huis ... delweg-51/
Cinnepin schreef:wat is dat dan met die vloek?
bobje26 schreef:Cinnepin schreef:wat is dat dan met die vloek?
Alles gaat stuk daar, failliet en ga zo maar door.... relaties, bedrijven, paarden, dieren, mensen... Wat ik daar allemaal niet heb mee gemaakt en dan hebben we het over way back he, al vanaf een jaar of 15 geleden.
Edit: en het spookte er ook serieus. Wij hebben zulke rare dingen daar meegemaakt en ons paard ging er daar ook altijd van tussen (normaal de braafste ooit).
[***] schreef:Zeg ik nou iets heel geks als ik me blijf afvragen hoe het kan dat je een paarden bedrijf hebt met 40 stallen incl woonhuis en binnenbaan op een stuk van 2,4 Ha... Ik weet dat ik nu misschien tegen een aantal gevoelige schenen schop, maar dit zou toch niet meer moeten mogen? Hoe waarborg je de vrije buiten uren van een paard zonder dat er actie verwacht wordt? Natuurlijk kan een stapmolen helpen bij extra beweging, maar niet in de primaire behoefte lijkt mij..
Het valt mij ook op dat er steeds meer paardenpanden aangeboden worden. Wel gunstig voor de doorschuivers of starters met goede financiering.
Nu ben ik stiekem wel benieuwd hoe dat zit met vervloekt Starnmeer haha