veel sterkte, het zal wel even duren voor je dit een plaatsje kunt geven, maar je hebt voor haar in ieder geval het beste en meest liefdevolle gedaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat verschrikkelijk.... heel veel sterkte...
. De beide mannen gaan gelukkig echt goed samen. Ze beginnen een beetje hun eigen ritme te vinden. Samen spelen, samen eten, samen slapen. pmarena schreef:Oh wat ontzettend balen zeg!! Wat een gemis van die gekke freule...![]()
Super zonde, want uiteindelijk is zij toch het paard waarvoor je dit hele spulletje gekocht hebt.....
Heel veel sterkte met het gemis....
Voor mij komt het eigenlijk wel als een verrassing, heb ik niet goed opgelet of heb je er nooit zoveel over gezegd....?
Tantejeanne schreef:Veel sterkte wat verdrietig! Mag ik vragen wat haar symptomen waren? Wij hebben ook wat vermoedens bij ons paard
superpony schreef:Ach, wat vreselijk. Ik begrijp je overwegingen en beslissing heel goed.
Fijn dat de mannen goed afscheid hebben kunnen nemen. Ik heb ze ook een hele dag de tijd gegeven, maar merk het eigenlijk soms nog wel bij de anderen. Hartverscheurend soms.
Sterkte samen.
ikke schreef:Nu klinkt dat misschien raar, maar toch: hulde Marlies! Hulde voor het lef om te kiezen voor wat het beste lijkt te zijn voor je paard.
Blijft er voor jou een leegte achter en voor ons rest er niet zoveel meer dan te zeggen: sterkte.
Bij deze dus: Sterkte, een dikke knuffel en neem vooral je tijd

. De ronde plek naast de schaapjes is waar de houtsnippers lagen. Het laatste daarvan eindelijk deze week verwerkt en ligt nu grotendeels langs de meidoornhaag en de haagbeuk (rond de roundpen). Als je goed kijkt/weet waar je moet kijken kan je hier en daar het begin van de aanplant wel zien.