Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Dat is misschien ook wel iets wat de huizenmarkt extra aanjaagt op het moment.
Voorheen ook wel oplevingen gezien door veranderingen in de nabije toekomst
BloemBloem schreef:Sonja_vR schreef:Zoals de RABO met hun hypotheek binnen een week idd...
En toch hadden wij die, bij de Rabo, in 1 week rond
Marjan, als ik het zo hoor, gaat het helemaal goedkomen met de verkoop. Denk dat je nog versteld gaat staan over de hoogte van de biedingen
BloemBloem schreef:Sonja_vR schreef:Zoals de RABO met hun hypotheek binnen een week idd...
En toch hadden wij die, bij de Rabo, in 1 week rond
Marjan, als ik het zo hoor, gaat het helemaal goedkomen met de verkoop. Denk dat je nog versteld gaat staan over de hoogte van de biedingen
vonneke schreef:Maar dan heb je echt alles al klaar gehad. Als je een hypotheek aanvraagt en alles nog moet gaan regelen dan kom je nergens in een week.
BloemBloem schreef:[naam] schreef:Maar dan heb je echt alles al klaar gehad. Als je een hypotheek aanvraagt en alles nog moet gaan regelen dan kom je nergens in een week.
Uiteraard, maar dat lijkt mij niet meer dan logisch, het is natuurlijk van te voren wel fijn om te weten tot waar je kan gaan met kopen
Wat moet je dan regelen? Je upload een aantal documenten en je bent er
Dan heb ik het puur alleen over de hypotheek, dus zonder bouwdepot of andere dingen.
vonneke schreef:Begrijp sowieso nooit dat mensen eerst een huis gaan bezoeken, dan gaan bieden en als laatste pas gaan kijken of een hypotheek gaat passen.... Dan houd je jezelf toch voor de gek?
MarjanB schreef:[naam] schreef:Begrijp sowieso nooit dat mensen eerst een huis gaan bezoeken, dan gaan bieden en als laatste pas gaan kijken of een hypotheek gaat passen.... Dan houd je jezelf toch voor de gek?
Jup! En je kan ook zo makkelijk online kijken wat je max kan lenen. Zo dom als mensen zich niet voorbereiden
vonneke schreef:Begrijp sowieso nooit dat mensen eerst een huis gaan bezoeken, dan gaan bieden en als laatste pas gaan kijken of een hypotheek gaat passen.... Dan houd je jezelf toch voor de gek?
vonneke schreef:MarjanB schreef:Jup! Wij hebben al 3 gesprekken gehad willen ook weten waar we aan toe zijn bij verschillende aanbieders en ook met wie we zaken willen doen
Waarom heb je drie gesprekken gehad Marjan?
vonneke schreef:jep, het is best eenvoudig allemaal.
Maar als ik van de adviseur hoor dat ze toch regelmatig klanten krijgen met een fake werknemersverklaring... een bouwvakker die bv 90.000 op jaarbasis verdient...
Mensen willen ook graag teleurgesteld worden of in de problemen komen lijkt wel.
MarjanB schreef:[naam] schreef:
Waarom heb je drie gesprekken gehad Marjan?
1 bij Hypotheker, voelde niet goed. 2e bij Rabo (mijn bank) zat hoog met rente en 3e bij abn (bank vriend) lagere rente maar advies minder dan bij Rabo. We geven straks veel geld uit en willen ook een goed gevoel hebben bij waar we dat doen.