djuulsie schreef:Buienradar ziet er serieus heftig uit voor ons... We gaan het meemaken. Flitsen en rommelen wordt erger, maar t is nog wel droog
Klopt het komt jou kant op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Piekosjj schreef:*komt binnenvallen*
De onweer zit nu aardig boven Ede. Iemand tips met wat ik het beste kan doen? Ik ben alleen thuis en erg bang voor onweer, en mede door het alleen-thuis-zijn erg bang dat er iets gebeurd/kapot gaat/inslaat
Piekosjj schreef:Thanks voor de tips drawerlover. Het merendeel lijkt gelukkig onder Ede langs te gaan ipv recht erover, dus ik word ook weer wat relaxeder. Volgens buienradar komt het er rond 12 nog hier over, en ik denk dat ik 't daarna wel aandurf om naar bed te gaan. Er komen zo nu en dan een paar prachtige lightning strikes voorbij en daar kan ik toch stiekem wel van genieten, zolang de donder nog maar even wegblijft![]()
Ik zit inderdaad beneneden met m'n laptop op volle accu. Had voor de zekerheid al de tv & een aantal stekkers uit gedaan
Piekosjj schreef:Klopt DL, maar als de donder er niet is, dan is de bliksem niet dichtbijZo bedoelde ik 't meer.
Laatst was er tweemaal een programma over 't weer met Richard Hammond. Het 'weer' was altijd al m'n beste onderwerp bij aardrijkskunde, en dit was dus ook hartstikke interessant. Gingen ze zelf bijv wolken of ook onweer maken, en kon je heel goed zien wat voor gigantische impact dat wel niet had!